Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 31 martie 2010

Tot "ou rosu"

Sunt in concediu medical...azi e a 3-a zi... nu mi-e prea bine,dar imi e, incomparabil mai bine ca luni,de exemplu cand am zis ca-mi dau sufletu' ...

Asa imi trebuie daca fac placinta in zi de Florii   O felie am luat, stiti ca va spusesem ca mi s-a parut cam satioasa... de aici si pana la enterocolita nu a mai fost nici un pas...cred ca am vazut moartea cu ochii asa rau mi-a fost, si asa nu ma omoram eu dupa mere,acu' sa nu le mai vad in fata ochilor toata viata mea...azi e prima zi in care am putut sa beau un pahar intreg cu apa si sa mananc o farfurie de desert de orez fiert fara ulei...oribil,dar deh, nu pot nici sa ma dau jos din pat de "sfarseala".
Si cum imi "funzaream" blogurile favorite am vazut la Cora un test, nu iti ia mai mult de 5 minute...l-am facut si rezultatul mi-a iesit la fel ca al ei:



Oul rosu


Esti o persoana echilibrata, hotarata care nu se dezice niciodata de convingerile sale. Naturaletea te caracterizeaza; totdeauna alegi cu grija cuvintele pentru a spune ceea ce gandesti. In general esti o persoana altruista, atenta cu cei din jur. Cu toate astea, stii sa ii pui la punct pe cei care profita de generozitatea ta. Esti foarte cumpatata, in orice imprejurare. Esti sigura pe tine si analizezi orice situatie, inainte de a lua o decizie, pana in cele mai mici detalii.


Stii sa iti alegi prietenii, motiv pentru care esti si apreciata. In egala masura, poti sa distingi intre amici si prieteni, ca si intre prietenii adevarati si cei perversi.

Asta cu alegerea intre prieteni si dusmani nu ma caracterizeaza inca, din pacate... nu o data am luat leapsa ( pe net, ma refer) cu unele pe care le credeam prietene si doamne si s-au dovedit a fi niste false, niste rele pana si cu copiii lor, bleah, si in nici un caz prietene. Eh,dar ce nu te omoara te face mai puternic ( aici ma refer si la "doamnele" astea ortodoxe cat si la boala din care sper ca am scapat...de maine vreau la serviciu,ca mi-am iesit din planul facut, trebuie sa recuperez )

Daca aveti timp,si va simtiti binisor, faceti acest quiz...e nostim. Il gasiti aici .

Ana

12 comentarii:

  1. Curioasa de coincidenta, am mers din nou pe site si am pus niste raspunsuri la intamplare. Iar rezultatul a fost OU INCONDEIAT. Deci, sunt si alte variante! Poate ne asemanam noi prea mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multaaa, multaaa sanatate sa ai...
    Toate cele bune, tiza mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc rumos,draga Ana, ai 2 premii la mine,iarta-ma ca nu am venit pe blog sa anunt dar am stat mai mult in pat, os a pun linkul cat de curand si la tine, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anaaa!!!cit am lipsit de pe net 4 zile(astia de la RDS isi fac de cap)nu s-au incarcat paginile!tot chem informaticianul si cind colo RDS!
    Asa,deci cit am lipsit tu ai fost bolnava???Ce rau imi pare tare!
    Nu pot sa vad altceva asa ca multa sanatate si refacere ca acusi e Sfinta Inviere!Te pup si refacere rapida!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să te faci bine cât mai repede,scumpico !!!Nu mă simt bine să te ştiu bolnăvioară...
    Te îmbrăţişez taaaare !!!

    PS: Am facut şi eu testul şi mi-a ieşit la fel, "OUL ROŞU" ;)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Arată foarte frumos blogul tău în aceste zile deosebite pentru sufletele noastre. Mereu alegi nuanţe potrivite, cu bun gust ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand, sanatate, sa-ti revii si sa petreci Pastile cu bucurie alaturi de toti cei dragi.

    Am o curiozitate: printre doamnele - ca sa zic asa - rele pana si cu copiii lor ne numaram si eu si Laura Sava, nu de alta dar vad ca ne-ai exmatriculat pe amandoua din lista ta de bloguri.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Te sarut si eu Mariana draga! Sarbatori cu Lumina si liniste! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ouletul rosu,te sarut si eu cu drag! Sarbatori cu Lumina si liniste, draga Andreea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. E si tacerea un raspuns. Nu mai insist, era mai frumos daca spunei de la obraz care-i problema daca tot te-am intrebat dar bine si asa. Nici nu astept titlul de mama buna sau rea de la persoane care nu ma cunosc personal ci mai ales de la sotul si de la fiul meu. Sarbatori fericite alaturi de toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa va calauzeasca pasii, sa va aduca sanatate si fericire care sa dainuie vesnic in preajma voastra!HRISTOS A INVIAT

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...