Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 18 februarie 2010

FRIDAY FLOWERS

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

Trandafiri

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la MckLinky; in acest fel cei care doresc va pot vizita.



Va astept in fiecare vineri!
Ana

4 comentarii:

  1. Doamne ajuta, Ana! Te astept pe la mine, http://tacereinima.blogspot.com/2010/02/friday-flower.html

    Post frumos intru Domnul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta, Oana! Am pus linkul ,sunt superbe! Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Florile tale imi aduc aminte de vara... :) Superbe !

    Te pup ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, draga! Un sfarsit de saptamana placut! Fotografia cred ca e a unui amic, e in fisierul meu,stiu ca si eu am "pozat" trandafiri rosii dar nu stiu daca astia sunt ai mei sau ai lui,de aia nici nu am pus copyright ca nu- s sigura ai cui sunt :))) Pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...