Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 12 februarie 2010

DIN NOU PASTE !

Astăzi, zi aliturgică.
Doar dimineaţa liberă, deci timp puţin pentru treburi prin casă.
Soluţia pentru prânz: ceva uşor de pregătit şi într-un timp super scurt.
Ce să fie,ce să fie?
Paste!

spaghete

Simple...doar cu câteva ingrediente pe care le găsiţi pe fotografie:

ingrediente spaghete

Concluzia: foarte bune, simple aşa...

spaghete3

sau cu parmezan ras ( mie parmezanul mi s-a înverzit in frigider- nu ştiu de ce... ,aşa că i-am pus foarte puţină brânză tare de vacă răzuită.

spaghete1

Cină? Un "canoi" - ca să nu zic o vadră de lapte cald şi neîndulcit!

cina

Calorii? Sper puţine, mai ales că încordarea şi enervarea de pe drum ( lacuri de acumulare mărginite de munţi de zăpada alunecoşi) şi-au făcut şi ele, cu siguranţă datoria de a mai elimina din caloriile de la prânz...

Ana

4 comentarii:

  1. Quel délicieux plat de pâtes Miam!! Bon week-end ma belle Ana:)) xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, ma cheri! A toi aussi! :XXX

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana,au mai ramas paste?eu nici nu am cinat trebuia sa recuperez ca am avut treaba si am fost si la cumparaturi!
    Arata minunat si pozele!
    Te pup si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumes, Mari! Sigur ca da ,pentru tine oricand cu mare placere esti invitata noastra!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...