Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 25 decembrie 2009

Raw Carob Fudge/ Caramele

Un deliciu ...dietetic!!!
Le-am vazut aici

caramele

Si asa stateau degeaba formele pentru cuburi de gheata,cumparate din Ikea,acum stiu la ce mai sunt  bune :))

INGREDIENTE

- o cana caise uscate (nu confiate!) = un pachet de 250 g (IG=35);
- o cana nuci (IG=15);
- 1/2 cana pudra de roscove (IG=15);
- 2 lingurite rase de scortisoara (IG=5);
- un strop de sare.

MDP.
Se pun toate in robot ( eu am folosit Mixsy dar nu a fost o alegere prea fericita,caci abia-abia a reusit sa le marunteasca si nu chiar asa de bine cum as fi vrut eu... in fine... )
Compozita maruntita se aseaza apoi in tavite de sticla ( eu nu am ); eu le-am pus in formele de gheata :D si le-am dat la congelator, dar, pentru ca mai aveam treburi,le-am uitat mai mult de 3ore in congelator :))



Oricum, sunt grozave, si, desi nu au nici pic de zahar sau fructoza adaugate, sunt dulci.

Craciun 2009

Ana

6 comentarii:

  1. Buna seara lu' Craciun!
    Minunate caramelele....pot servi una?
    de retiunt dar pudra de roscoave de unde?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, poti, cu mare drag,inca mai avem :)

    Pudra de roscove am cumparat o din plafar.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. IG inseamna...????
    Arata foarte bine....am sa iau si eu vreo doua....numai gandul la caise uscate si deja imi ploua in gura!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. IG- indice glicemic :D
    Daa simie imi plac caisele si uscate si proaspete

    RăspundețiȘtergere
  5. Ingenioasa idee, iar folosirea tavitelor o adevarata minune. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos! Bine ai venit pe la mine! Te mai astept! O seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...