Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 25 decembrie 2009

Craciun in casa mea !

Nasterea Domnului nostru Iisus Hristos este sarbatoarea mea favorita! Si nu de-acum,ci de cand ma stiu!
Am si o perioada in care inca imi mai place iarna...cea intre Craciun si Anul Nou!
Atunci imi place si zapada... gerul napraznic...totul.Atunci vreau eu sa ninga, Si apoi gata!

Dar anul acesta m-am saturat de zapada inainte de perioada in care o asteptam...acum e tare urat afara, e cald,ce-i drept,insa e murdar, deprimant ...

Dar, desi afara e urat, in casa mea e asa de frumos si bine, si curat,si cald, si vreau sa ii multumesc Lui Dumnezeu pentru tot: pentru ca suntem sanatosi , pentru ca ne putem ruga in pace, pentru ca am langa mine oamenii dragi, pentru iubirea, buna-intelegere, armonia si linistea pe care le avem, pentru belsugul din suflet si cel de pe masa!
Ceea ce va doresc si voua!

Sper ca fotografiile sa poata transmita un pic din acel bine pe care l- am avut noi, azi in prima zi de Craciun.

Craciun 2009

Craciun 2009

Craciun 2009

Caramele raw

Craciun 2009

Caramele raw

Craciun 2009

Craciun 2009

Craciun 2009

Craciun 2009

Voi cum ati petrecut?

Ana

PS. In timp ce scriam acest post, mi-au venit cu "Steaua" baietii de la una din clasele mele mari! ( am facut poze, va arat doar Steaua :D )

Steaua 25 dec. 2009

8 comentarii:

  1. Fie ca bucuriile si gandurile frumoase ale prezentului sa devina amintirile frumoase ale viitorului. Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte calda primire,ma simt de parca sunt in casa ta doar privind fotografiile.Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate, fericire in suflet, liniste in casa si multe impliniri in anul care vine, alaturi de cei dragi.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Ana!Bucuria, lumina, linistea si implinirea Craciunului sa fie cu tine pretutindeni de-a lungul vietii!

    RăspundețiȘtergere
  5. In trufele alea as fi dat iama si eu...frumoasa masa de Craciun!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daps, chiar se simte Frumosul din Craciunul vostru!
    Si al meu a fost la fel de frumos, alaturi de toti cei dragi!
    Deie Domnul ca fiecare zi a vietii noastre sa fie la fel de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pupicica draga mea, ce frumos ati sarbatorit. Craciun fericit inca odata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun fericit si tie,Cristina! Cu sanatate si bucurii alaturi de cei dragi tie!

    Libra, ma bucur ca iti plac, si cine stie,poate ca veo fi candva! :)

    Sa dea Domnul,Retete ilustrate, imi pare rau ca nu stiu prenumele tau! Craciun fericit!

    Asemenea Gratiela!!! Craciun fericit!

    ha ha, Ana, pai am luat si eu din fiecare f putin :))

    Ma bucur,Cora draga! Craciun fericit!:) Pupicei

    Scumpa mea Yaha,multumesc si voua, te sarut!!! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...