Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Targul de Sf Dimitrie...

Nu ca nu as avea ce posta...dar mi-e o lehamite de tot ce se intampla in societatea asta a noastra... de nu va imaginati... De doua zile privesc cu scarba, de fapt cred ca si scarba am depasit-o ,  cum un sef de stat european "trozneste" un copil,si nici macar nu e copilul lui, din motive mai mult decat paranoice... ca a strigat, din greseala,bietul, in favoarea unui adversar politic al personajului in cauza ( cred ca ar trebui numit caricatura, ca personaj e cam domnesc pentru individul asta...da, la basescu ma refer! )
Nu e trucaj,si asta va dovedi curand expertiza de specialitate; in locul "mogulilor", eu as trimite filmul pentru expertiza unui serviciu strain, cum ar fi  FBI sau Scotland Yard, si asta cat mai repede, in asa fel incat toti" baselii" care -l vor vota in turul 2 macar sa isi tina gura inchisa, sa nu mai si trambiteze cat de "de dreapta" e dictatorul asta abject. Imi cer scuze celor cu urechi fine,dar mi-a facut rau fizic secventa cu pumnul, eu lucrez cu copiii, si credeti-ma, ca mi s-a intamplat sa-mi creasca tensiunea , nu des ce -i drept, din cauza unui pui de stab rasfatat, dar mi-am "bagat unghiile in carne" si nu i-am zis nici "du-te mai incolo" dar sa dau in el?
Sunt copiii, indiferent de ceea ce fac, si stiu si ca,daca in copilul meu ar da cineva, nu cred ca si-ar dori sa apuce secunda imediat urmatoare.

In fine, voiam sa va spun ca,desi il detest si pe Geoana, filmul m-a facut sa ma razgandesc si voi merge pe 6 dec. sa votez cu Geoana , cu toate ca nu il cred mai generos cu poporul,doar ca vreau sa plece Basescu pe mare si sa se intoarca cand l-oi mai chema eu.
Va dati seama cat de suparat este Domnul pe noi daca nici sa alegem nu mai putem?
Oricum,voiam sa va spun baselilor, votati-l voi pe bataus, eu nu pot!!!

Imi pregatisem in seara in care a aparut filmul, o datorie mai veche de articol,in continuarea celui de aici , cu fotografii de la Targul de la Muzeul Satului,si inca vor mai fi probabil doua episoade, mai tarziu, peste saptamana. sau mai curand, dar nu am mai putut sa postez, abia am putut sa pun Friday Flowers... de nervi si suparare!

In alta ordine de idei, ieri,cam pe la jumatatea programului,directoarea ne-a anuntat  ca suntem in "fara plata".

Evident ca ai tendinta de a nu mai face nimic la clasa, nu stiu cati dintre voi munciti fara bani,doar ca nu-s vinovati copiii, si si-asa li se indeasa multa materie pe gat, bietii de ei,halal scoala, si mai declara "onor guvernu' " si guvernantii ca "le pasa". Aiurea,nu le pasa decat de ei si scaunele lor!!!

Hai si ceva frumos,sper eu, fotografiile ( Am mai pus cateva si aici )

DSC08239

DSC08243

DSC08242

DSC08245

DSC08249

DSC08251

DSC08252

DSC08259

DSC08271

DSC08248

DSC08290

DSC08280

Ana

10 comentarii:

  1. Buna Ana,
    superbe fotografii!
    Cat despre politica si politicieni... prefer sa nu mai ascult NIMIC. Ieri imi spunea o colega la birou ca asa suntem noi romanii si ca ne meritam soarta. Asta m-a durut si mai mult. Ce trist ca am ajuns sa gandim asa...
    Te pup, iti urez post binecuvantat si sa asteptam Craciunul cu bucurie orice s-ar intampla!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca e trucaj fimuletul ala..in primul rand e logic ca dnul geoana vrea sa-i mai pateze imaginea lui basescu...eu una nu tin cu niciunul..doar ca nu cred ca un copil rade dupa ce primeste o palma...iar gestul facut e prea din scurt..asta e parerea mea!.te imbratisez..Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram domnisoara cand am vizitat prima oara Muzeul Satului....si cu toata tineretea nebuna din creierul meu de atunci....tare mi-a mai placut locul si pana si in zi de azi imi amintesc cu placere de excursia aceea....Frumoase poze!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotografiile sunt minunate! Gandul tau de a merge la vot este magnific! Pacat ca exista si Baselu, care sa ne intunece mintile. Asa cum te simti tu acu, m-am simtit eu cand am aflat ca a avut cel mai mare procentaj la primul tur...Nu ma mai mira nimic la omul asta...Vreau doar sa il trimitem acasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anuta,multumesc frumos! Si mie imi place mult Muzeul! Pupici o duminica placuta,alaturi de cei dragi! :*

    Cora draga,si eu la fel vreau!!! Tare greu cu omul asta!!! Te imbratisez si o duminica placuta,complimente mamei tale! :*

    Niko a mea draga, ai dreptate! In tot ce spui MUltumesc, te imbratisez si eu cu drag !Pupici si o duminica placuta, va doresc! :*

    AndreeaTatiana nu e trucaj absolut deloc, sunt convinsa! Cat despre reactia copilului, se vede ca nu ai tangenta cu ei, iti spun eu cum sta treaba,caci am vazut parinti care,atunci cand le spui de copil ca a facut ceva rau,sau de vreo nota rea, si isi pocnesc copilul in fata clasei, ( din pacate sunt si parinti din astia care cred ca asa se educa un copil...) stiitu care e reactia copilului? Isi duce mana la obrajor si rade,chiar daca il doare! Evident ca il doare si fizic si psihic, dar rusinea ,surpriza gestului adultului il face sa aiba aceasta reactie!
    Ceilalti copii, din clasa ,de regula rad si ei ,asta daca nu sunt prea socati ca sa mai poata face ceva!
    Iar basescu nu are nevoie sa ii murdareasca careva "imaginea". Fizic cred ca ii sunt straine apa si sapunul,iar dpdv moral e asa de patat, ca nu trebuie nimeni sa miste nici macar o falanga pentru treaba asta!

    Cat despre Geoana, oficomunist,dar e unul citit, marinaru' are scoala vasului si a pumnului,nu are nimica fin in el ,este doar o bruta! Sa plece pe mari si tari!!! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu sunt de acord ceea ce se intampla ...este inadmisibil sa lovesti un copil, cu atat mai mult cu cat nu este al tau ...indiferent de ceea ce spune. Un copil de 10 ani nu poate avea o opinie proprie despre politica (ma refer aici la faptul ca se spune ca ar fi strigat ceva impotriva lui basescu - si da basescu cu b mic ...pentru ca atat merita :(.
    Eu nu voi merge la vot, pentru ca nu am cu cine sa votez, nu imi asum acest drept ...nu sunt de acord cu niciunul dintre candidati ...se fura va fura in continuare indiferent ca va fi basescu sau geoana (si da ... tot cu g mic). Tara noastra o va duce destul de rau in perioada urmatoare.
    E doar opinia mea ...nu trebuie sa fiti si de acord cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. AndreeaTatiana- si nu e chiar ras, e o reactie pe care eu am vazut-o in cazuri de care ti am spus! E reactia de surpriza, mai mult rictus.Sper sa nu ai ocazia niciodata sa vezi asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sabina draga ,nici eu nu sunt deloc fan geoana, dar nu mai il vreau pe basescu deloc,deloc, si ma gandesc ca pt asta conteaza chiar si votul meu. Nu sunt mandra de mine ca il votez nici pe asta,dar imi spunea cineva care se pricepe la politica ce crede el: ca asa de rau o vom duce incat vom ajunge la anticipate!!!
    Poate ca vom avea apoi,in sfarsit un om cu frica de Domnul si dragoste pt popor sa votam. basescu a avut 5 ani in care ne- a dus spre mult mai rau. nu ii mai acord eu nici o zi in plus!
    Si e normal sa avem pareri diferite,ai dreptate! :) Te imbratisez cu drag. Duminica placuta,vecinica! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut lumina si am trecut si eu...si imi place aici,e cald, e frumos, si-atata lumina incat creste iarba...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nicu,ce frumos ai spus! Bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...