Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 2 noiembrie 2009

Foietaj cu dovleac copt

Hmm, nu ne "omoram" dupa dovleac,dar nici sa il aruncam nu puteam...asa ca am cumparat niste foietaj Bella, si am pregatit un soi de pateuri cu dovleac.

foietaj2

Cand toata lumea din casa avea stomacul si ficatul sanatoase si nici o teama de kilograme in plus, acest fel de desert mama il facea cu dovleacul calit in tigaie, dar cum dovleacul prajit face rau si ingrasa si mai mult, eu l-am taiat, l-am spalat si l-am pus felii in tava aragazului la cuptor pentru o ora.

Dupa care l-am scos,si cu o lingurita l-am curatat de pe coaja, l-am pasat si am adaugat 3 lingurite de fructoza ( aceasta se pune dupa gust,mie nu imi place prea dulce), apoi am uns o tava cu foarte putina margarina, am pus primul strat de foietaj,peste care am turnat compzitia de dovleac copt si pasat cu fructoza si am pus apoi al 2-lea strat de aluat.
Am uns pe deasupra cu putin ulei Bunica,pentru a nu se "umfla"foile si sa se rupa urat, am taiat in bucati patrate... si am dat la cuptor.
Pentru ca dovleacul era deja copt, operatiunea a mai durat cam 10- 15 minute.
A fost tare bun! Am mancat si eu 2 felii desi nu imi place dovleacul nici in cizme! :D

foietaj1

Ana

6 comentarii:

  1. Nici noi nu ne prea omorim dupa dovleac, dar mi-ai facut pofta ! Un inceput de saptamina minunat! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Cami si voua la fel! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai terminat!!!! Asta e placinta noastra preferata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana:mai exista un cub de placinta cu dovleac?
    Vai ce bine mi-ar prinde!
    O zi buna Ana!
    Sa-ti mearga bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm, Mariana nu ma este :( Imi pare rau,dar facem cu nectarine sau vedem cu ce... pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...