Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 1 noiembrie 2009

AFI PALACE COTROCENI

Ieri,dupa ce mi-am terminat treburile prin casa, am plecat sa vad si eu noul...mall sa ii zic, sau cum? Afi Palace Cotroceni.
Deschiderea a avut loc pe 29 oct., dar in nici un caz nu m-as fi dus atunci, desi este la cateva statii distanta.
Nu imi place sa ma inghesui cu tot norodul,dar si ieri a fost la fel de multa lume ca si la deschidere,cred.
Imeeeeeens, nu i-am vizitat decat parterul, etajul va urma :))
Stiti reclama aia cu "30 de minute de mers pe jos pentru sanatatea dvs?" ceva de genul...eh,acu' stiu unde-mi fac plimbarile :)) Daca dai de 2 ori turul lui Afi esti un om terminat de picioare :))
Am ajuns si la Real,evident, am mai gasit si de acolo ce sa mai cumpar, desi cu o seara inainte carasem 5 sacose dintr-un alt hipermarket,dar mi-am promis ca de maine nu mai car mai mult de 3 kg :D










de aici i-am cumparat mamei portocale in ciocolata cu lapte...ea a spus ca- s "un deliciu" :)) O sa o cred pe cuvant :D





© 2009 http://jurnalulanei.blogspot.com


Am mai pus fotografii si aici

Ana

8 comentarii:

  1. Nous commençons à compter nous aussi les dodos ;) J'adore cette fête si féérique!! xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci ,~Lexibule! Bon mardi! :XXX

    RăspundețiȘtergere
  3. Vis a vis de Regimentul de garda de la statia Vasile Milea, este si biserica noua acolo cea de la acarei sfintire am pus eu poze aici: http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/09/sfintirea-bisericii-sf-mina.html

    O statie de la Apaca, invers fata de Grozavesti

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha, mersi.... Eu stateam in Cotroceni.. pfiu.. greu de crezut c-o sa ajung la Mall:p

    RăspundețiȘtergere
  5. nu se stie niciodata :) Poate chiar mai curand decat crezi... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey, Ana! Inseamna ca suntem vecinici!!! Stau la 4 statii de AFI. Am dat si eu o fuga lunea aceasta, dar am intrat direct la Real, ca nu prea am avut timp de plimbat. Mi-am propus sa-mi ma intalnesc cu cea mai buna prietena si sa mergem la cumparaturi pe acolo ...cand vom avea timp :)
    Imi place la Real pentru ca pot merge oricand la cumparaturi si nu mai trebuie sa ma inghesui sambata dimineata, ca tare urat imi e de inghesuiala...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca suntem vecine:) Bine ai venit pe la mine, te mai astept! Si mie imi place la real,si asta mai mult decat cel din Vitan,parca mi s a parut mai aprovizionat. am gasit un raft intreg de bio si dietetice :) Si cred ca e non stop :) Si mie imi displace total inghesuiala :)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...