Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 iulie 2009

Salata de fructe

...de sezon... ... racoritoare, desi, trebuie sa recunoastem ca azi a fost mai lejer cu temperaturile .

salata de fructe


salata de fructe


Am pus: pepene rosu , galben, o jumatate de mar verde si o caisa, toate taiate cubulete, am garnisit cu frisca diet si am ornat-o cu cateva cereale integrale. ( cine vrea poate sa ii faca si un sirop, dintr- o ceasca de apa fiarta cu o lingurita de fructoza si 2 lingurite de apa de portocali sau de trandafiri- depinde de gust- ii da o savoare deosebita,numai ca eu nu am mai avut cand sa fac siropul). Evident in reteta originala de salata de fructe este specificat si un strop de alcool, cum insa eu nu beau nici un fel de alcool, acesta este exclus din start.

alata de fructe


Gata salata! Putem frunzari blogurile favorite acum , sau sa ascultam o melodie superba!

sa  citim blogurile -savurand salata





Ana

2 comentarii:

  1. Wow ! Arată fantastic !!! Şi muzica e bună şi desertul răcoros...ingrediente perfecte pentru o zi frumoasă ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti -plac> multumesc frumos pt tot pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...