Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 iulie 2009

15 august – ziua florilor ce n-au răsărit



Am primit de la Cami un anunt de suflet; este o initiativa cu binecuvantare. Iata-l:

Asociatia ortodoxa ,, Acoperamantul Maicii Domnului “

Constanta , Romania

Cu binecuvantare duhovniceasca

Vă propune :


"15 august – ziua florilor ce n-au răsărit “

În memoria copiilor ce nu au apucat să se nască

să pregătiţi un mic pachet o jucărie, o hainuţă,

ceva dulce şi să daţi la un orfan , un copil bolnav.

Daruiţi o bucurie unui copil , unei flori pretioase inaintea lui Dumnezeu!

Un mic ajutor îl daţi dvs cu mâna dvs cui doriţi dvs

numai să fie un copil amărât ! Nu contează cât de mare sau mic este pacheţelul.

Contează să-l daţi cu inima buna şi cu bucurie !

Şi stânga dvs să nu ştie ce face dreapta, că aşa îi place Tatălui nostru ceresc ca nu cumva lăudându-ne să nu mai fie faptă bună ci deşertăciune.

Faceţi această bucurie unui pui inocent de om .

Nu vă spune nimeni să ne daţi nouă ceva .

Noi nu cerşim ! Noi rugăm inimile voastre de mame

Şi eu am copii nenăscuţi pe suflet ca multe alte suflete ( femei)

Şi ei saracii n-au vină dar nici fapte de mântuire

Vă rog, aveţi MILĂ !

Şi-n copii ce cerşesc să-i vedem pe cei ce brusc le-am tăiat calea spre viaţă. O, cât ne-am fi bucurat de ei, o câte zâmbete am fi primit de la ei!

Maica Domnului să vă ocrotească !




Ne putem aduna inimile in o rugaciune la ora 22.30 citind paraclisul Maicii Domnului macar o data pe saptamana pentru copii nenascuti .

Dumnezeu sa va daruiasca un colt de rai!

Amin!


Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...