Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 25 iunie 2009

Super premiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

Sunt o rasfatata si o premiata! Laura mea draga mi-a daruit acest superb premiu , si inca multe, foarte multe, si imi face mare placere atentia pe care mi-o acorda,de fiecare data.

Multumesc frumos, draga mea draga! Va iubesc din tot sufletul pe tine si pe Bogdi tau!!!

Aceste flori sunt pt tine, Laura draga!


Premiile sunt acestea :

(asa-s si eu, chiauna de somn, dimineata, pana in momentul in care iau prima gura de cafea )



























De la mine, aceste superbe premii merg la:


Ana

5 comentarii:

  1. Inca odata,multumesc Ana...gata acum le-am luat toate...:)),mereu mi-au placut premiile..:))..o saptamana buna...!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc din tot sufletul pentru flori, Anuta mea scumpa!!!
    Te iubim!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu mult drag, Dana scumpa, pupici :*

    Din toata inima si cu multa dragoste,Laura mea draga! :* pupici pt voi 2:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru premii, fug repejor cu ele acasa la mine. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere.Asa,bun,ma bucur! te imbratisez! Bine ai revenit! pupic :*:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...