Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 25 iunie 2009

De la mine pentru tine!

Imi doream de foarte mult timp sa realizez premiul meu pentru prietenele si prietenii reali si virtuali. Nu stiu de ce, dar asta seara mi s-a parut momentul potrivit pentru acest lucru.
Poate va pare rudimentar, dar, va rog sa ma credeti ca este facut din tot sufletul si cu tot dragul si prietenia!

Premiul este acesta :



si il daruiesc cu multa dragoste, prietenie si pretuire acelor oameni - reali si virtuali - pe care ii simt zilnic alaturi de mine, prieteni adevarati:

Primului meu critic , in materie de blog ca, de altfel si primul care m-a ajutat de cand am vrut sa imi fac blogul ( se stie el cine... );

Madalina ( cea mai buna prietena a mea,care nu are blog,dar are o inima de aur, si o iubesc mult de tot!) (madalinab)
Laura Sava
Daniel
Laura Adamache
Nicoleta
Maya
Laura -casuta
April
Andreea (Dositeea)
Danna
Loredana
Mariana
Tunde
Niko
Gabriela
Adriana
Leila si Lory
Ginette
Daniela
Stefania
Stella
Iulia (Gourmandine.Ro)
Ana
Gratiela
Laura L
Marian
Cami
Gingasia

precum si tuturor celor din listele mele de bloguri favorite ( non-culinar si culinar) dar si cititorilor mei fideli si celor care imi urmaresc blogul, celor care comenteaza la articolele mele, si celor care "se intampla" pe blogurile mele.

Va multumesc,

Ana

PS. Luati-l pe blogurile voastre si daruiti-l mai departe cui doriti voi!

22 de comentarii:

  1. multumesc pentru premiu este minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult ,Ana....!!Week-end placut si toate gandurile bune..

    RăspundețiȘtergere
  3. Un buchet minunat! Mii de multumiri si sarutari!

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut titlul si mi-am zis ca sigur e ceva si pentru mine...nu m-am inselat...multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Ana esti o draguta, frumos premiu!

    RăspundețiȘtergere
  6. fata asta : http://jurnaldeavort.blogspot.com/ a nimerit acum cateva zile pe blogul meu si mi-a lasat mesajul
    "Pentru ca nu am o alta solutie viabila...asta nu ma face mai putin om...". Am incercat sa vorbesc cu ea dar fara
    succes si de aceea vreau sa apelez la voi, 'prietenii virtuali" ale caror bloguri le urmaresc . Daca aveti timp pentru un acatist, o catisma, sau
    o rugaciune cat de scurta pentru ea si pentru viata copilului ar fi minunat.Cititi-i blogul, incercati sa-i lasati si commenturi daca vreti, pe ale mele nu le-a acceptat pana acum.
    Multumesc si Doamne ajuta! Imi cer iertare ca suna a mass message sau spam , dar pur si simplu nu am timpul suficient sa personalizez mesajul
    pentru toate blogurile ortodoxe pe care le urmaresc :( .Din nou, iertare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc frumos pentru premiu ,draga Ana!:)
    Te imbratisez! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Oops! O surpriză! M-am întors din călătorie cu un dar poetic şi iată ce dar frumos mă întâmpină! MULŢUMESC, ANA!

    Iată, o poezie în dar pentru minunatul tău răspuns la întrebarea ,,Cât de importantă este o îmbrăţişare?"

    ( 25 iunie 2009, dorind a vă îmbrăţişa cu căldura întregii mele fiinţe....)

    Dor de îmbrăţişare

    Aş vrea să am braţe de floare
    Să vă pot atinge uşor inima
    c-o-mbrăţişare de miresme,
    şi cu-o atingere de petale...

    Aş vrea să am braţe de lumină
    Să vă pot îmbrăţişa privirea
    Cu-o rază duioasă de iubire
    Sau cu-un curcubeu de dor.

    Aş vrea să am braţe de izvoare
    Să vă pot cuprinde tâmpla fierbinte
    Cu unda răcoroasă a dimineţii
    În care strălucesc oglinzi de cer...

    Aş vrea să am braţe de copil
    Să vă pot cuprinde braţul vostru
    Ca un vlăstar fraged alipit strâns
    De viţa ce-şi aşteaptă rodul...

    Aş vrea să am şi pentru voi
    braţe de mamă sau de tată,
    sau de soră mai mare
    Să vă pot strânge la piept
    Până când inimile vor cânta
    În aceeaşi măsură a iubirii
    Şi-n acelaşi ritm de dor...

    Aş vrea să vă pot cuprinde lin
    În braţele rugăciunii de seară
    Şi să duc tot suspinul vostru ,
    Şi tot geamătul însingurat
    Mai sus de norii grei şi trişti ...

    Aş vrea să am braţe de înger
    Cu praf de stele pe aripi sidefii
    Să vă pot purta în zbor legănat
    În imbrăţişări albe nesfârşite.

    Aş vrea să am braţe de Cer,
    Braţe divine de Tată înduioşat
    Şi privire blândă, iertătoare,
    să vă pot îmbrăţişa tandru
    când veţi păşi pe pragul Veşnciei...

    Dar, nu am decât aceste braţe
    Ce tremură la gândul atingerii...
    Cu-acestea aş vrea să vă dăruiesc
    Îmbrăţişarea prieteniei dintre inimi,
    Vouă, celor ce-mi sunteţi aproapele meu,
    Căruia i-am destăinuit prin vers
    Sau prin lacrimi şi tăceri
    parte din sufletu-mi fremâtând de dor.

    Primiţi această atingere ca de zefir
    A îmbrăţişării mele de poem ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tare mult! eu m+am conformat! esti o dulceata de fata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult pentru premiu ,esti o draguta! ♥
    Cum am timp ,il pun pe blog.
    Vreau sa-ti spun ca nu te-am uitat cu ce mai rugat. Eu in luniile astea de vara si pana prin septembrie, nu am asa timp...abia reusesc sa ma tin de celalalt blog.
    M-am gandit sa ma adresez la o tipa ,pe un blog italian.
    Sper sa ma ajute, am vazut ca se pricepe bine la chestii de blog.
    Cum aflu iti dau de stire!
    O duminica placuta!
    ciaoooo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana,esti o dulce! Multumesc mult pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana, esti o draguta!Iti multumim pentru premiu!
    Multe pupice
    Lory si Leila

    RăspundețiȘtergere
  13. Super!!! Si eu ma gandeam sa inventez propriul premiu al blogului dar inca nu sunt incantata de ideile ce mi-au trecut prin cap. Foarte frumos buchetul. Pupici. Trebuie dat mai departe, nu?

    RăspundețiȘtergere
  14. te rog sa ma scuzi ca a durat atata dar nu am internet acasa ...cica modernizeaza ceva ..in fine asta e ... multumesc mult esti o draguta ...and o sa am net o sa atasez premiul la pagina mea ... miiiii de multumiri ...pupici multe

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela ,cu drag! Si celelalte premii sunt si pt tine! :)

    Dana draga ,cu multa placere,stiic at imi place blogul tau! Pupici
    Cu mult drag,Niko! Pupici :*
    Cu placere si drag, Adriana,Gingasia! mi-ar placea sa l vad pe blogurile voastre si puteti sa il dati mai departe!

    Ioana draga,e asa de trist :(

    Andreea cu drag si pupici:*

    Mariana scumpa ,iti multumesc. Te sarut! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Loredana cu mult drag,sa le iei pe toate cu multa placere ti le daruiesc :* pupici

    Nicoleta,draga mea ,ma bucur daca ti place! Te imbratisez cu mult drag! pupici. Multumesc si tie asemeena :*

    Maya,cu mult drag ! multumesc si eu ,pupici :*

    Lory si Leila va sarut cu drag si va multumesc si eu pt tot! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Laura draga,da trebuie dat mai departe,vezi ca mai ai si alte premii,te rog frumos ia-le pe toate ,pupicei pt tine si Andreiut :*:*

    Cu mult drag,Tunde draga,si eu iti multumesc ca mi esti prietena Pupici tie si Carlei :*:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Ana draga mea draga asa buchet frumos nu am mai primit de multisor!! Iti multumesc scumpa mea pentru ca ma numeri printre prietenele tale. Esti o persoana minunata!!! Te pupic cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ana mea scumpa, m-a bucurat atat de tare premiul faurit de tine...si daruit cu atata dragoste...
    Esti speciala si foarte aproape de sufletul meu (stii deja asta :P)
    Am avut un weekend foarte aglomerat si nu am ajuns inca sa imi "imbogatesc" paginile blogului cu buchetul tau minunat dar am s-o fac cat de curand :)
    M-ai impresionat, draga mea!!!
    Nu am cuvinte sa iti multumesc inddeajuns...
    Cei mai dulci pupici din lume sint pentru tine...din partea mea si a lui Bogdi! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma bucur mult ,Laura scumpa daca ti-a placut! Cu multa dragoste ti l-am daruit si iti multumesc ca imi esti prietena ;mereu te simt aproape de mine! Va imbratisez cu drag! Multumesc frumos pentru melodie,a fost o reala surpriza!!! Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  21. Chiar daca mai tirziu, iti multumesc din suflet draga Ana pentru premii. Imediat le asez la loc de onoare pe blog la mine. Pupici si multumesc pentru pentru frumoasa surpriza !

    RăspundețiȘtergere
  22. Cu mult drag,Daniela, ma bucur ca iti plac.Te imbratisez cu drag, pupici :* si bine ai revenit!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...