Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 aprilie 2009

Pateuri cu carne sau cu branza

Hmm, s-ar zice ca am devenit blog culinar...Nici vorba,mai ales ca nu as putea sa am aceste pretentii jamais...voi ati vazut ce maini au fetele cu bloguri culinare? Minuni de maini,si la cum arata mancarica si la ce talent au la poze...

Doar ca azi mi-am facut de lucru... Cum altfel daca nu schimband templetu' si culorile :D ca prea mi-au asasinat creierii astia cu cutremurele lor, toata lumea numa' de asta vorbeste.( si mie imi e teama rau de tot, dar bravez )

Trebuia sa ma preocupe ceva care sa nu imi solicite creierasii ( de altfel obositi dupa o noapte alba - tot din cauza de cutremur- si numai asta am putut face, desi aveam de verificat cateva capitole din lucarea pe care va trebui sa o depun in doar cateva luni... of, Doamne!)
Si cum pentru Sf Sarbatori trecute am avut si pateuri,si nu publicasem inca postarea, iaca o postez acum.

Pentru ambele soiuri de pateuri folosesc aluat fraged frantuzesc cumparat de la Kaufland.
Pentru pateurile cu carne am folosit:
  • carne tocata de porc si vita;
  • sare;
  • piper;
  • un ou;
  • apa
Intre doua straturi de foietaj se pune compozitia ,in tava aragazului, si se taie pateurile inainte de coacere.


Pentru cele cu branza ne trebuie:
  • telemea de vaca ( faramitata)
  • un ou.
Intre doua straturi de foietaj se pune compozitia, in tava aragazului, si se taie pateurile inainte de coacere.



Pofta buna!
Ana

3 comentarii:

  1. arata bine...cred ca sunt si gustoase...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, in alea cu brinzica ce mi-as infige dintisorii... Aaa si poti deveni si blog culinar, ca te pricepi. Pupici si la cit mai multe retete delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, Adriana sunt tare gustoase...asa e.

    Daniela esti o scumpa tu, iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase si de incurajare :) daca erai mai pe aproape erai invitata mea la pateuri ;)) Te imbratisez cu drag. pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...