Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 27 aprilie 2009

Chec din faina integrala

Aseara am avut chef de "ceva dulce"...si m-am cam saturat de napolitane si batoane dietetice, asa ca am incercat sa fac un chec.

Am folosit
  • 7 oua ( mi-au parut ele cam multe, dar asa era cantitatea in reteta - pentru ca am adaptat o reteta pe care o faceam cand aveam voie sa mananc normal);
  • 1 cana ulei;
  • o jumatate cana fructoza ( pentru cei care pot manca fara restrictii 2 cani zahar);
  • 3 cani faina;
  • sare, esente, 1 lg de cacao- eu in loc de cacao ,desi aveam i-am pus deasupra ciocolata dietetica data pe razatoare).
Se freaca ouale cu fructoza- spuma, se toarna treptat uleiul, apoi faina si coaja de lamaie ( sau esentele - eu am pus esente, nu lamaie ). Se sareaza ( un varf de cutit ) si, pentru siguranta, se adauga praf de copt ( jumatate de pliculet)
Se toarna in trei forme ( unse cu ulei) speciale de chec si se coc aproximativ o ora ( depinde de cuptor, insa...)

[Facultativ:
Se opreste putin din compozitie si se amesteca f. bine cu cacao, apoi se toarna cate putin in fiecare forma. Se amesteca cu furculita si apoi se introduc in cuptor. Nu se deschide cuptorul 25- 30 de minute]

















Copyright © 2009 Jurnalul Anei, Bucuresti
Pofta buna.

Ana


4 comentarii:

  1. Pai nici eu nu am voie sa mananc normal dar crezi ca ma pot abtine?

    RăspundețiȘtergere
  2. e greu cu abtinutu' asta, trebuie multa vointa,eu tot ma rog sa o capat,dar inca mai scap pe aratura...
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am icercat reteta azi si a iesit perfect darrr...am pus si niste afine din afinata,deci a iesit un foarte bun chec bahic !!! concluzie...sot fericit din 2 motive !!!:)))
    multumesc pentru reteta !!!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cu drag,, ma bucur ca ti-a placut si e f bine ca i-ai adaugat ceva in plus, foarte bine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...