Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 31 martie 2009

Leapsa de la Laura !!!



Am primit de la Laura o leapsa delicioasa...
Laura, draga mea,multumesc mult Photobucket pentru toate cuvintele frumoase pe care le ai pentru mine,si pentru leapsa; mi-e teama doar ca, la cat de gurmanda sunt eu, o sa rup audienta cu lista...de preferinte culinare :))

Deci, intrebarea este:

Ce te face sa te lingi pe degete?

1.Branza de vaca, mai nou o mananc in loc de paine;

2.Icrele pregatite de mama;

3.Salata de boeuf ( tot numai de mama sau de mine pregatita);

4. Ciorba de perisoare;

5.Pizza;

6.Friptura la gratar;

7. Ardei si rosii cu orez;

8.Amandinele;

9.Pepene verde, piersicile, strugurii, alunele, inghetata de toate felurile,mai putin cea cu cocos...

10 Nu stiu cum de am uitat de ...CIOCOLATA...

Ma opresc aici ,nu de alta dar sa nu va sperii prea rau...

Dau mai departe aceasta leapsa urmatoarelor gospodine :
Gingasia, Adriana, Loredana, Nicoleta , Lia , Anca , Elena , Mariana , Irina , Irinuca , Ioana , Niko ,Alina , Iulia ,Ramonei , Ioana , Elena , Natalia , Laura , Cami- Nicoleta , Leila si Lory .

Daca mai doreste cineva aceasta delicioasa leapsa este liber sa o ia, o dau cu mare drag.

Ana


2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...