Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 31 martie 2009

Am castigat

O carte careia ii "faceam curte" ( scuzati expresia,va rog) cam demult...
Nici acum nu imi revin din uimire, si asa cum ii spuneam Adrianei, m-am uitat eu,s-a uitat prietenul meu si inca 2 foarte buni prieteni, si da,domne, eram eu si blogul meu trecuti la castigatori...
Dar stiti de ce ma mir asa? Pentru ca eu numai o data in viata am castigat ceva nemuncit de mine, si anume in Grecia, cand la plecarea de la Meteora, pe baza biletului ,s-a organizat o tombola si culmea-culmilor,eu am castigat premiul cel mare... atunci a trebuit sa ma inghionteasca cineva,caci desi stiam ce numar are scaunul meu,nu puteam crede ca eu sunt cea care va pleca acasa cu aceasta minunata Icoana :



Si acum , cartea...

Multumesc frumos,Adriana - "dardindar"!!!! Photobucket


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...