Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 28 martie 2009

"Vizita" esuata...

Azi, desi eram in plin proces de curatenie,am lasat totul balta si am plecat la Carrefour Berceni...in ideea ca gasesc acolo ( cu siguranta) faina integrala mai ieftina - caci de la Mega Image o cumpar cu aproape 8 lei/kg si forme de muffins de silicon....
Hipermarketul grozav, maaaaare,frumos...



lume multaaaaa



dar ce cautam eu ...deloc...asa ca m-am intors obosita si suparata caci am pierdut inutil cam 2 ore cu "afacerea" asta...

Astfel incat am o rugaminte mare de tot...daca stiti unde pot gasi aceste doua articole,la preturi rezonabile... lasati-mi scris la comentarii.
Cu multumiri anticipate,
Ana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...