Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 29 ianuarie 2009

de la Ierusalim...

Probabil unde-s foarte obosita, sunt si melancolica...dar gandul imi este numai acolo.
Si-mi tin pe mana metaniile ,si ,cu toate ca am zeci de modele si culori,cele mai dragi imi sunt acestea doua,tocmai pentru ca mi le-am cumparat de acolo...
Cu iminenta asta de criza,oare mai ajung sa vad a doua oara??? Imi doresc asa de mult...
Ce mult iubesc aceste doua metaniere,trebuia sa-mi iau 10 ,nu doua...













P.S IAR MI-AU "ZBURAT" ADRESELE DE BLOGURI DE PRIN BLOGROLL!!! VA ROG - LASATI- MI un semn cu adresa blogului vostru ( daca erati si nu va regasiti...) pe la comentarii sau cbox. Multam.

Ana


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...