Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 29 decembrie 2008

Mare rugaminte mare!

Cand omul are prea mult timp liber sau e prea plictisit -ca mine face-
Din motivele enumerate mai sus,cred,ieri,mai toata ziua, m-am jucat cu culorile de la templete si asta nu mi -a ajuns, am vrut sa schimb si templete-ul.
L-am schimbat,insa nu mi-a placut nici unul,evident ca cel mai mult tot acesta imi place.
Partea proasta este ca am pierdut unele din blogurile favorite,ca de altfel si niste linkuri.
Linkurile sper sa le pot recupera,insa pentru bloguri am nevoie de ajutorul dvs.
Care este rugamintea mea?
Daca-cumva- erati in lista mea de blogroll si nu va regasiti,credeti-ma ca nu e din rea vointa ,ci e pentru ca am pierdut adresa blogului respectiv,asa incat VA ROG, lasati-mi la comentarii adresa blogului dvs.
Cu multumiri anticipate,
Ana




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...