Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Recomandari "Sophia"

Omilii la Naşterea Domnului
Sfântul Proclu al Constantinopolului




„Soarele dreptăţii astăzi a răsărit şi a acoperit vechiul soare. Am fost slobozit din întuneric şi strălucirea aces­tor raze mă orbeşte; ziua a fost pentru mine din nou născută şi sunt cuprins de spaimă. Naşterea mă încântă şi ce­le ale sale mă tulbură. Văd răsărind un nou izvor şi trecând vechea gri­jă, am văzut că S‑a născut Prunc nou şi cerul că se pogoară să‑L slăvească.”


Filocalia in intrebari si raspunsuri



Cele mai frumoase 153 de istorisiri minunate adunate de la Sfintii Parinti



Sa iubim postul



Viata mea in Hristos
Ioan de Kronstadt, sf.



Cu reducere 50%:
Sf Teofan Zavoratul




De la icoana la ospatul nuptial. Chipul, Cuvantul si Trupul lui Dumnezeu



Lectura placuta!

Ana




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...