Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 28 noiembrie 2008

Am atat de multe motive...



pentru a- I multumi!!!
Pentru fiecare dimineata in care ma trezesc si ma pot bucura de lumina zilei;
pentru ca pot admira seninul cerului,si pot respira aerul curat si tare al inceputului de iarna;
pentru ca muncesc si fac exact ceea ce mi-am dorit din totdeauna;
pentru ca nu rabd de foame sau de sete niciodata;
pentru ca pot imbraca ceea ce imi place si nu am fost nevoita sa merg desculta niciodata;
pentru ca sunt sanatoasa, iar atunci cand sunt bolnava afectiunile sunt minore si se pot trata;
pentru ca, din cand in cand,imi pot permite sa vad locuri pe care doresc sa le vad;
pentru ca pot merge la Biserica;
pentru ca am trecut pe Acolo pe unde au mers pasii LUI;
pentru ca am prieteni- nu multi-dar buni;
pentru ca pot IUBI;
pentru ca ma stiu iubita;
pentru ca ma simt iubita;
pentru ca indiferent cate II cer ,mi Le da;
pentru ca nu merit si totusi primesc;
pentru ca am langa mine persoanele pe care le iubesc cel mai mult.
pentru ca atunci,cand ,poate, e putin ocupat si cu altcineva in afara de mine,II trimite pe Sfintii LUI sa ma ajute si sunt ajutata MEREU!

Si ,cu toate astea, sunt uneori o mare ingrata pentru ca UIT SA II MULTUMESC!

Doamne iarta-ma si nu ma pedepsi pentru ca TE chem mai mult atunci cand am nevoie de Tine,
pentru ca Iti multumesc doar atunci cand imi amintesc, si nu atat de des pe cat ar trebui;
pentru ca Te rastignesc in fiecare zi ,cu voie si fara voie.
pentru ca nu tin minte toate cate ar trebui sa fie pentru a-Ti multumi.

Fie ,Doamne, mila TA in veci!
Iti multumesc ca viata mea e plina de iubire si lumina!

Ajuta-ma sa nu mai uit de Aproapele meu;
Ajuta-ma sa fac Voia Ta!
Amin

Ana




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...