Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 1 octombrie 2008

Doua Binecuvantari la inceput de octombrie...

Azi,de fapt,ieri ca acum e deja maine ...in fine,sper sa intelegeti :),am avut parte de doua Binecuvantari.
Desi eram tare obosita dupa servici,si ma hotarasem (ispitele-oare- sau lenea?!) sa nu mai merg "pana acolo, ca e prea departe, oricum ma duc "caine surd la vanatoare" ca nici nu stiu pe unde-i... n-am fost niciodata..." ma intreaba o colega :" Nu vrei sa mergi la Sfantul Ciprian, eu merg in dupa amiaza asta, ca au scos deja Sfintele Moaste pentru inchinare".
-Hmm, buna ideea. Da, Miha, as merge, doar ca mie mi-era deja lene, si voiam sa merg la Tarnosire.
-Ce tarnosire?,ma intreaba ea.
-Pai...la biserica din incinta spitalului de psihiatrie,fostul nr.9, ii zic, parca cu un mai mare interes ca adineauri.
Dupa mai multe tatonari de program, impreuna cu o a 3-a colega-care, intre timp- ni se alaturase ramane stabilt: la orele 16 astept telefonul Mihaelei sa vedem unde mergem mai intai : la Sfantul sau la Tarnosire?
Si, uite asa, slava lui Dumnezeu a disparut lenea si a aparut asa o mare bucurie, ca abia asteptam sa se faca ora 4.
Am mers intai la Sfintele Moaste, unde coada era deja destul de mare, insa ordonata si s-a mers foarte repede, intr-o ora deja ne inchinasem, si ne simteam foarte bine toate 5 ( caci ni se mai alaturasera doua vecine ale colegei noastre.



Apoi am ajuns la biserica unde avusese loc tarnosirea,si ,desi initial una din colege credea ca mergem degeaba ca "s-o fi si inchis, poate n-o fi fost lume multa si au inchis biserica deja..." am avut bucuria sa gasim deschis, si nici nu erau decat cateva persoane care asteptau -in mare ordine- sa treaca prin Sfantul Altar.
Dupa ce ne-am inchinat si la Biserica cea noua, eram asa de incantata si simteam asa o mare impacare, incat uitasem cat mersesem pe jos, cate ore avuseseem si cat eram de fapt de obosita...toate astea disparusera si bucuria le luase locul.
Ce bine am inceput luna octombrie... :) Slava Domnului!
(Atasez cateva fotografii facute de mine,nu prea reusite,ca de obicei,dar dragi mie.)




Ana
Photobucket


2 comentarii:

  1. E minunat (mai ales pentru mine care nu mai pot merge la Sfânta Biserică) să citesc cele ce tu le-ai văzut, le-ai trăit şi cu atâta căldură ni le împărtăşeşti şi nouă. Sun fericit că pot afla aceste frumoase aspecte ale vieţii tale. Bunul Dumnezeu să-ţi ajute cum e mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Sorin. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...