Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 8 februarie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:
1. Tortul de ziua mamei :)   La multii ani,scumpa mea mamica iubita!






2. Florile... cati ani a implinit, tot atatea flori i-am cumparat! :)

Din pacate nu am  avut cum sa iau tuberoze, floarea ei preferata,si nici trandafiri...





3.salul inceput acu' 100 de ani si ...      celebrul deja ceai de portocale, multumesc de reteta,Anca!  

De cateva zile tot zic sa fac si eu,abia aseara am reusit,i-a placut si mamei,delicat,discret,domnesc ceai ;)




4. Dap, imi place!

5. blogul acesta ! Si......vreau ceai turcesc si mai ales vreau sa vad Bosforul, v-am mai zis ,nu?


Saptamana cu multa dragoste!

 Ana

10 comentarii:

  1. La multi ani mamei!

    In alta ordine de idei... Turcia e una din tarile mele de suflet. M-as intoarce oricind acolo! Atitea minunatii am vazut acolo si atitea amintiri ma rascolesc... de parca ai zice ca am fost ieri!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,scumpa!!!
    Sper sa ajung si eu...ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lamulti ani mamicii tale! Sa fie sanatoasa si sa se bucure de voi si sa va bucure fiecare zi! Ce de flori! Si salul e aproape terminat:), ce fain e ultimul blog, cel turcesc. Urmeaza sa plec in Turcia la sfarsitul lunii, abia astep! N-am fost in multe locuri poate, dar din toate, Istanbulul mi-a placut cel mai mult, atat de mult incat mi-a trecut prin cap sa-mi caut un job... E magic, am stat 7 zile in Istanbul:* Saptamana usoara si plina de bucurie, fara raceli!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani mamei tale! Mie imi plac tare mult garoafele, imi amintesc de tinerete :).
    Ambele bloguri sunt foarte interesante am sa le studiez si eu. O saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu multe multe bucurii mamei tale si o imbratisare calduroasa din partea mea!
    blogul turcesc mi-a mers la inima! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. oau,Ancuta, pleci in turcia ce fain!!!!! Asa de mult imi doresc si eu! Sa ai un sejur magic! Multumesc pt urarile tale frumoase, pupici :* Asa sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos,Dana draga! Asemenea imbratisari! mA bucur ca iti plac!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc frumos,draga mea,ii transmit ! Si noi te imbratisam,ma bucuca iti place!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...