Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 15 februarie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. un desert... tortul copilariei cu "garnitura" de capsuni :))

2. un sal

3. o... vaza :)

 4. si aceasta

 5. imi place mult!!!


 Saptamana cu multa dragoste!
Ana

2 comentarii:

  1. Desertul arata exact ca in copilarie, salul l-am vazut si eu si l-am trecut pe lista de dorinte. O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos! asemenea! ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...