Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. Noul meu sal (inca nu i-am facut poza ) primit din Turcia, neh, nu-i lucrat de mine, nu am eu asa manusi :D

2. imi plaaaaace!!!!

3. blogul acesta...il ador, atata organizare...asa ceva!!! ( nu stiu daca vi l-am mai prezentat! );

4. Si aici,neaparat!

 5. pe asta il ador pur si simplu, inclusiv culorile!!!

 Ar mai fi si revista Lucru de mana,pe care oar am apucat sa o rasfoiesc un pic! asta e cu numarul 5 prim :D

Sambata cu multa dragoste!

Ana

5 comentarii:

  1. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2015/01/lucruri-frumoase-de-peste-saptamana.html
    Vai salul gri cu roz este absolut minunat! Ce mi-ar placea si mie unul.... Sambata cu bucurie:*

    RăspundețiȘtergere
  2. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2015/01/lucruri-frumoase-de-peste-saptamana.html

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu il vreau,dar nu am mai lucrat de zile bune! asemenea:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Numarul cinci e si preferatul meu! Asa de bine se potrivesc aceste doua culori - gri si roz!!! Ma topesc dupa ele!

    Imi era dor de tine, Ana!

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi-a fost dor de tine,draga mea.bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...