Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. blogul acesta...

2. aici am citit povesti superbe!

 3. dragute culori combinate

 4. acest articol util!

5. si acestea,bineinteles!


Sambata cu multa dragoste!

 Ana

14 comentarii:

  1. Se poate citi printre randuri? Au preferintele tale un mesaj secret? Sau sunt doar simple preferinte si atat?

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea,nu am avut de gand sa para ca au mesaj secret! Pur si simplju imi plac! Nu stiu la ce te referi,la mame singure? le admir, nu ca mi-as dori, dar pana la urma fericirea de a avea un copil mrita orice sacrificiu,cred! we placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. CopiiSiParinti.wordpress.com24 ianuarie 2015 la 09:17

    POvesti superbe? Iti multumesc din suflet pentru cuvintele scrise in articol. Oamenii ca tine ma fac sa scriu in continuare! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Croşetăriile foarte frumose, mă delectez, măcar atât dacă nu ştiu croşeta! :)
    O duminică minunată să ai, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac culorile:), se pare ca la tine cu cat e mai gri afara cu atat e mai colorat pe blog:)

    RăspundețiȘtergere
  6. te imbratisez si eu si bine ai venit la mine pe blog! voi citi in continuare tot ce vei scrie,felicitari! pt tot!

    RăspundețiȘtergere
  7. asemenea,Mariana scumpa! Te astept si la 5 lucruri de sambata daca vrei,am vazut ca ai inceput sa participi la provocari, in fine e alegerea ta si nu ma supar daca nu te tenteaza, pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. pai macar pe blog ca in rest iar sunt cobza de racita si nu se poate medical ca e sf de semestru...pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, da, la mame singure ma refeream.
    Sanatate maxima! sa/ti treaca repede raceala!

    RăspundețiȘtergere
  10. CopiiSiParinti.wordpress.com25 ianuarie 2015 la 11:48

    Felicitari! Ai un blog superb :)

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc frumos! pacat ca ma ocup din ce in ce mai rar de el, cu sanatatea asta subreda...

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.casutadinpoveste.blogspot.ro/2015/02/lucruri-frumoase-de-peste-saptamana.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ai adus un zambet cand m-am regasit printre cele 5 alegeri. Iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  14. si tu imi incanti zilele cu pastarile tale ,si eu iti multumesc si ma bucur ca ti-a facut placere nominalizarea mea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...