Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 7 decembrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. cat imi place,acum am si ata. doar ca nu am timp sa lucrez....

 2. tot saluri...

 3. ar fi dragute pe masa de Craciun, nu?

 4. de sezon

 5. cu niste culori mai vesele?

Sambata si duminica cu multa dragoste!

Ana

PS. As vrea mult de tot sa fac covorasul acesta pt brad, dar imi lipsesc priceprea si timpul....

2 comentarii:

  1. Imi place mult primul sal si suporturile pentru lumanarele, daca ama vea timp...Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e,draga Anca ! Te imbratisez si eu si sper sa ti se realizeze toate listuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...