Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 noiembrie 2014

{ Provocarea matusii Eufemia }

De la Matusa Eufemia...

09 - ”Care este rugăciunea preferată?”

 Răspunsul meu: Paraclisul Prea Sfintei Născătoare de Dumnezeu.


10 - ”Care este Psalmul preferat?”

  Răspunsul meu: Psalmul 102

Ziua a 11-a de Post.
Întrebarea de astăzi este:
”Împărtășiți-ne o fotografie cu Biserica preferată/ Biserica din comunitatea eclezială din care faceți parte”.

sursa google





A 12-a întrebare:

”Câte metaniere ai?”

Răspunsul meu: zeci...nu le-am numarat,dar am o cutie...


Întrebarea zilei de Post 13:
”Care este ziua preferată din Săptămâna Mare/ Săptămâna patimilor Domnului?”

 Răspunsul meu: tot  Miercurea Mare

 Întrebarea 14:
”Cât de des vă împărtășiți cu Sfânta Împărtășanie/ Trupul și Sângele Mântuitorului Iisus Hristos”?

 Răspunsul meu nu asa de des cam cum mi-as dori insa aproape de fiecare data cand  simt ca nu se mai poate altfel...

A 15- zi de Post.
Întrebarea de astăzi, ziua de prăznuire a Părintelui nostru, Arsenie de la Prislop:
"Care este citatul preferat dintr-un Sfânt/Cuvios Părinte?"
Răspunsul meu:  " In mintea stramba si lucrul drept se stramba!  " Pr. Arsenie Boca  ( 1910-1989 )


Ziua a 16 - a și întrebarea de astăzi:
”Cine este arhiereul preferat?”
 
Răspunsul meu: nu am unul preferat!

Ziua a 17 - a și întrebarea:
”Cine este/sunt călugărul/ maica preferat/preferată?”

Răspunsul meu:
  categoric Părintele Savatie 
Bucurie!
Ana



"În mintea strâmbă și lucrul drept se strambă"

6 comentarii:

  1. Buna Ana!
    Ce mult mi-a placut postarea ta... am citit-o dimineata de pe telefon si mi-a bucurat sufletul. Incerc sa raspund si eu provocarii, sper sa ma lase puiul.

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept sa citesc la tine,draga mea! va pup pe amandoi obrajorii si pe tine si pe Raducu

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa provocarea acesta!
    Eu am avut un arhiereu preferat, pe Inaltul Bartolomeu Anania. Va avea mereu un loc de aur in inima mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos! Am si eu un preot calugar preferat: P. Paisie Aghioratul

    RăspundețiȘtergere
  5. da,si mie mi-a fost drag,loredana!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...