Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. compotul de gutui care nu a apucat nici o poza!

2. baclavaua cu indulcitor.poate ii fac o poza maine... a fost sapt turceasca la Carrefour si am murit de pofta, insa cu zahar nu mai cumpar...

 3. mie imi plac!

4. ca tot se apropie....

5 nr. 5 pt azi


Sambata si duminica cu multa dragoste!

 Ana

8 comentarii:

  1. Compotul de gutui este preferatul meu!
    O duminica frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut! Eu nu pot spune ca am neaparat un preferat,daca ar fi, acela ar fi cel de caise coapte bine vara... doar ca trebuie neaparat sa nu mai beau sucuri din comert si ma cam saturasem de ceai,dupa atata boala. Intr-o zi mi-am exprimat dorinta si seara,cand am sosit de la scoala, mami imi facuse compot... vineri seara,da! Duminica si saptamana frumoase,scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Compot de gutui facem si noi cat de curand. Bine ca ne-ai dat ideea!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/11/lucrurile-de-saptamana-asta.html Si mie ce-mi place compotul de orice fel, am reinceput sa beau ceai, dar am dezvoltat o aversiune fata de el, din aceleasi motive asa ca macar un compot de mere si tot fac:) sa beau seara:*

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca iti plac,Mariana draga!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...