Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 octombrie 2014

{ In my secret life }

De la Anca citire ...

In my secret life sau in viata mea ideala:

 - vad:  doar liniste si pace, nimeni nervos

sursa   
  - ascult: mai intai ... nimic, doar linistea unui loc nepoluat,departe de oras, apoi Chopin in bataia vantului de primavara;

- miros: pamantul dupa ploaie, gerul si carti citite demult dar si cartea noua, desigur, miros de curat si curatenie;

- mananc: branza cu struguri, branza cu rosii  pepene verde si, gusturi comune : cirese cu ladita si rodii oricand :) ;

- beau: intotdeauna apa plata , si, destul de des, ceai cu lapte;

- port :cam ceea ce port si acum,doar ca sunt normala...

- citesc: carti atent selectionate, carti bune,sanatoase, uneori din cele care sa nu ma solicite prea mult :)

- sunt inconjurata: doar de oameni deloc nervosi si intergii si frumosi, de oamenii dragi mie!

- am: in sfarsit casuta cu cerdac, curte mare plina cu flori si pomi fructiferi, rufe la uscat in curte;

- fac: crosetez si tricotez mai mult ca acum si mult mai bine;

- cresc: gaini in curtea mea si un caine de paza!

- simt: linistea traiului asigurat, nici un minus!

- exista: ei , oamenii mei iubiti langa mine, cu  mine mereu! 

- visez: ca sunt sanatoasa tun! La fel si MAMA!!!

8 comentarii:

  1. multumesc,scumpa mea! scrie si tu,ia-o ca pe o provocare,cum am facut si eu de la Ancuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place viata ta ideala:) si cel mai mult sper ca sa se intample si in viata reala ultimul punct, sa fiti numai si numai sanatoase:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca viata ideala sa fie cat mai mult prezenta in viata ta reala

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin! te imbratisez si iti multumesc si pt vizita si pt urare! esti binevenita oricand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos!!!!! Stii? Si in my secret life tot Chopin s-ar auzi.
    Sa va dea Domnul sanatate si poate intr-o zi o sa ne spui ca viata pe care o traiesti e cea visata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...