Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 4 octombrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:
1. mi-ar trebui si mie unul...

 2. de sezon

3. gingase

4. bineinteles

5. some pictures...


Sunt din nou racita cobza!!!

Un gand bun si o rugaciune si pt mine pentru sanatatea mea si a mamei, va rog frumos de tot!

 Saptamana cu multa dragoste!

 Ana

22 de comentarii:

  1. Sanatate, si eu sunt iar racita...cred ca ne-a scazut sistemul imunitar, ca am intrat din una in alta, sau tulpinile sunt fff rezistente. Mama mea zicea sa mananc mai multe proteine... Sanatate sa va dea Domnul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să vă ajute Bunul Dumnezeu să vă însănătoşiţi degrabă! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sănătate multă, multă! Poate ar trebui să iei ceva pentru imunitate şi să faci ceva vitaminoterapie. Cura cu sucuri crude de legume şi fructe ar fi ideală, mai ales că pe piaţa abundă acum rădăcinoasele, numai bune pentru sucuri.
    Lucruşoarele sunt tare drăguţe. Iar sobiţa ar fi numai bună întru întâmpinarea iernii, cu un fotoliu mare şi o pisică torcătoare lângă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...şi link-ul meu, aici http://laportilecerului.blogspot.ro/2014/10/5-lucruri-care-imi-plac-sambata-asta.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Un gand bun si de la mine! Nu am mai scris de mult dar te urmaresc cu mare drag! Insanatosire grabnica!
    Flori M

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia ai gasit niste bloguri suuper, cel cu Messy La are niste poze si detalii super:)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc,Ancuta draga,sunt din nou pe clabax, sper sa ma simt ma i bine caci nu imi ipermit medical Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Amin!
    Bine ai revenit, Cornelia! Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc mult,Anca draga! Avenit bebe nr 3?, Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, MAriana draga,bin e zici de imunitate trebuie, am inceput de azi sa iau ceva sa vedem cum va fi, MUltumesc ult,te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase cele 5 ale tale,multumesc Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc mult de tot,draga Flori,te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca iti plac,Ancuta draga! Am vazut si placut tot la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  14. bine ai revenitdraga mea Andreea! mi-a fost tare dor de tine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bebe 3 se lasa asteptat. Am fost luni la un control si mi-a spus medicul ca ar mai dura cam o saptamana... Voia Domnului! Sanatos sa fie bebele si eu sa ma refac repede.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ana, draga, stilouri ca alea din copilarie sa stii ca nu am vazut inca. Am vorbit mai de mult cu o chinezuta si ea ne-a spus ca si la ei, cele cu penita de aur, cum se aduceau la noi, acum sunt foarte scumpe, peste 100 de euro. dar nu sunt convinsa ca a inteles exact la ce ma refeream sau poate s-a gandit ea la alt fel de stilouri.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am mai scris acum un articol care sper sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  18. http://www.casutadinpoveste.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...