Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 octombrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. candela cea noua ( luata ieri, de la targul de obiecte bisericesti de Sf Dimitrie).



2. Icoana cu Sf Efrem cel Nou, tot de ieri,din acelasi loc




3. Iconitele cu magnet pt frigider, cum arata frigiderul acum si micul sfenic pt o lumanare bun pentru cand te rogi!




4. metaniera cea mai noua...



5. tortul cu mere, reteta mamei Ancai, in sfarsit am reusit ieri sa il pregatesc



O parere, va rog frumos: ce model sa aleg pt sal,ma tenteaza sa il fac exact ca pe primul doar ca din doua culori,caci pare ca nu prea inteleg sau ,ma rog nu stiu daca a iesit asa cum trebuie modelul nr. 2:

 modelul 1



modelul 2


Saptamana cu multa dragoste!

Ana

13 comentarii:

  1. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/10/lucruri-de-saptamana-asta_26.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e bine, ar trebuis a lucrezi cred cu o croseta mai mare, sa fie mai lejer:) si eu am tendinta sa lucrez mai strans, asa ca am observat ca un croset mare rezolva problema. Acum parerea mea este sa te incapatanezi sa lucrezi si alt model, daca am putut eu... Mi-a trimis Catrinel un model f simplu si frumos, cam ca ala pe care l-ai lucrat pt mamica ta, cu o mica diferenta:* Duminica plina de caldura:*

    RăspundețiȘtergere
  3. PS mi-ai amintit ca eu nu am aprins candela azi...multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, asta e cu nr 5 , o sa incerc cu nr 6, multumesc, Anca draga! Eu nu sunt asa indemanatica cum esti tu dar o saincerc, pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce lumină caldă are candela ta!
    Eu aş încerca şi alt model, pentru a strica monotonia, nu are ce să fie rău. Poate găseşti pe youtube modelul.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. http://dositeea.blogspot.ro/2014/10/5-lucruri-care-imi-plac-sambata.html

    RăspundețiȘtergere
  7. ai dreptate, suflet drag! o sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
  8. scumpa, multunesc, acum merg sa vad, imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Să te bucuri de ce ai târguit! Am şi eu o candela la fel cu a ta, primită de la o prietenă dragă.
    Parcă-mi place ultimul model pentru şal. Spor la croşetat!

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc,scumpa! se pare ca va trebui sa fac modelul 2 :)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru firul asa de gros imi place modelul 1.Cred ca va iesi in shal foarte foarte calduros cu acel model..perfect pentru serile de iarna...Mult spor!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc mult,draga mea! cred ca asa voi face si iau alta ata pt celalalt model,ceva cum ai luat tu! spor si tie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...