Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 6 septembrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- Are dreptate Anca, merge foarte bine un croissant cu unt la cafea ( unul la o mie de ani,adica :)))




2- o reteta dintr-o carte de bucate Low Fat, cumparata din Lidl in vara aceasta; desi contine carne si cartofi...deci combinatie interzisa. a fost asa de buna...




3- american pancakes cu sirop de artar si afine; in sfarsit, am putut azi sa le pregatesc dupa 3 saptamani de viroza groaznica... parca imi e mai bine,mi-e si teama sa zic,sa nu fac iar febra :(

 

4- pernutele acestea 

  5- fun idea 

 
Sambata cu multa dragoste!

Si Duminica!
Ana

9 comentarii:

  1. Clătitele arată grozav, cred c-au fost buneeee, bune!:)
    Sper să te-tremezi cât mai repede. Duminică bucuroasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin!
    multumesc,draga Mariana, da sunt foarte bune, inca mai avem :)
    DuminicA asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate draga mea - inteleg tot ce ai- si eu tot asa am o viroza:)) in prima zi am crezut ca m-a muscat musca tete si am friguri:)) asa imi clantaneau dintii in gura. Sunt intr-a 10 a zi de Zinat si tot tusesc pana vomit, du-te la doctor sa te asculte la plamani:*. Clatitele sunt delicioase, cafeaua cu corn...ce sa mai spun:)) merg din cand in cand de rasfat:*. Penarele imi plac tare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate draga mea - inteleg tot ce ai- si eu tot asa am o viroza:)) in prima zi am crezut ca m-a muscat musca tete si am friguri:)) asa imi clantaneau dintii in gura. Sunt intr-a 10 a zi de Zinat si tot tusesc pana vomit, du-te la doctor sa te asculte la plamani:*. Clatitele sunt delicioase, cafeaua cu corn...ce sa mai spun:)) merg din cand in cand de rasfat:*. Penarele imi plac tare...

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi-a dat augmentin in primele 5 zile si apoi Fromilid, iar eu am reactii adverse la augmentin,si dr stie,dar tot mi-a dat cu refflor forte :( am terminat tot tratamentul si inca mi e rau, faceam 39 de grade ziua in amiaza mare si frisoane, eprima data in viata mea cand racesc vara, e si mai rau ca iarna, imi tot spune sa imi fac vaccinul antigripal dr de fam dar nu vreau,caci sunt sute de tulpini intr-o scoala iar vaccinul e doar pt unele dintre ele. Am un amic --- care face vacin din cauza serviciului si are niste recatii groaznice,asa ca nu ma tenteaza, mai bine iau ceva t imunitate,
    Sanatate si tie,sper sa nu ia si Ilinca,caci eu i-am dat si mamei si tare rau i-a fost,acum e mai bine,slava Domnului!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma tot gandesc la vaccin, mama mea il face in fiecare an (tot profa e) - zice ca mai raceste, dar nu asa de tare. Mie imi e frica de vaccin sincera sa fiu...nu stiu ma gandeam sa-i fac Ilincai ca la gradinita e ceva de neinchipuit, dar mi-e frica - am senzatia ca sunt foarte putin testate, ca reactia initiala e f violenta pt corpuletul ei...

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetelor, eu am facut vaccinul intr-un an si n-am simtit nici o diferenta plus ca mi s-a parut tare dureros.

    Va doresc multa sanatate si va invit la sambata mea.
    Eu traiesc in alta dimensiune :))

    RăspundețiȘtergere
  8. aha, clar ca nu il fac!!!! mercic,scumpa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...