Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 21 septembrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

A fost o saptamana grea pentru mine, dificila pentru reacomodarea la serviciu si cu multe pregatiri pentru toamna, pe care,evident nu le-am facut eu,ci mama,eu doar am ajutat-o insa mi s-a parut teribil de obositor! Tocmai de aceea nu am reusit sa imi public postarile la timp, acum am un pic de timp liber,asa ca profit si imi public restantele,si sa  imi citesc blogurile favorite! La birou caci daca iau laptopul
in pat adorm instantaneu :))





 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. v-am povestit de blogul acesta

2. pungute-bombonute :)

3. frumoasele acestea ;

4. eh, mi-ar placea mult sa il port :)

5. bineinteles!!!

asa-i ca-i frumos??? Nu ma pot abtine,desi se depaseste 5 :)

Si , evident,ar mai fi cana cu must,dar nu a mai apucat poza :))

 Saptamana cu multa dragoste!

Ana

4 comentarii:

  1. African flowers am facut si eu una, sunt foarte frumoase intr-adevar:), dar nu m-am aventurat sa fac ceva din ele. Vai doua saluri... tocmai am facut primii pasi dintr-unul, sper sa iasa frumos. Oricum e un proiect de cursa lunga, de obicei mai fac unele mici in timp - am mai facut un sal mi-a luat cateva luni si ca sa nu ma plictisesc, il mai abandonam, mai faceam altceva... Acum parca as coase ceva, n-am mai cusut de multa vreme...timp sa avem;). O saptamana plina de spor si bucurie iti doresc eu la 10 seara pic:)) inaintea Ilincai.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac teribil salurile,insa ,sincer la tine m-am gandit cand am dat linkurile,stiam ca ai ata pt unul nou,nu stiam ca l-ai inceput deja :) Mult spor sa ai!
    D, copiii sunt mai energici ca noi, draga de ea! Abia astept sa vad postarile cu aniversarea unui anisor, multi inainte cu intelegere ,iubire si pace! Si sanatate in primul rand!

    RăspundețiȘtergere
  3. dap,sunt sigura ca daca-ti pui miintea tu il poti lucra :) si e tare frumos!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...