Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 3 august 2014

{ Linistea duminicilor mele! }

@jurnalulanei 2014

Ador Duminica!

 Nu mereu, doar in vacanta! E preferata mea in vacante…

Cu Liturghia de dimineata si apoi cu linistea din casa  mirosind a curat si a tamaie de trandafiri, candela aprimsa si toate la locul lor.
 Cu mama mea frumoasa si harnica mergand agale prin casa, cu leneveala de dupa-amiaza, cu lectura si dichis de duminica, ce mai, Raiul pe Pamant!

Imi place si o iubesc in restul zilelor, insa in vacanta o ador.
In timpul scoliii, doar o plac, dar de adorat atunci ador sambata, linistea si chiar rutina sambetei!

 Sambata seara,mai precis, caci imi aminteste de copilarie, de linistea si pacea din fiecare sambata seara,de dupa scoala, daaa…pe vremea mea, sambata era zi normala de cursuri,insa dupa-amiaza aveam liber, ieseam cu prietenele in parc, ne plimbam, asta cand nu avea mama treaba cu mine acasa… de exemplu…nu erau masini automate de spalat rufe, automat trebuia sa iti speli singura fie batistele, sosetele, in general lucrurile extrem de personale.
 Iar seara casa era curata -luna, mancarea pentru a doua zi pregatita ( nu se prea gatea la noi duminica) , si neaparat cu prajitura- de -sfarsit -de -saptamana caci mamaie ( mama mamei mele ) pregatea negresit o prajitura, era litera de lege ca la sfarsit de saptamana sa avem ceva dulce in casa, in timp ce noi copiii faceam baie, iar apoi citeam sau ne uitam la tv …. La bulgari :D, caci la romani nu mai era nimic demult…

 Ador Duminica !
Linistea duminicii, linistea orasului toropit si intrat in case de caldura, ador linistea parcului din preajma blocului care, de altfel imi place si galagios si plin de chiote de copii ,insa, pe canicula parintii responsabili isi iau copiii in case iar parcul ramane singur si trist, dar imi place chiar si –asa !

 Inainte, in locul lui erau balarii care-ti depaseau genunchii si vecinii cu caini transformasera locul in wc pt animalele lor.
 Cei mai multi dintre ei nu au auzit de punga pt caini si –uite- asa eram noi nevoiti sa stam in miroul lor,si a animalelor cu 4 picioare,dar si a celor cu 2 picioare… stapanii celor dintai :D

 Acum e bine, caci avem si paznic care nu le permite accesul cu caini in parc,altfel degeaba ar fi fost parcul, caci era tot plin de gunoaie, locul !

 E bine din toate punctele de vedere !
 Ati observat ca e mai liniste si mai pace Duminica ?
 Si afara si in case !

 Casuta mea e curata ca un pahar si miroase a proaspat si a tamaie de trandafiri !
 E o regula nescrisa a casei mele, ca, de fiecare data cand terminam curatenia sa tamaiem casa, uneori tamaiem si duminica, chiar daca am tamaiat sambata seara !

 Duminica se odihnesc si creierii… in timpul saptamanii poluarea fonica in Bucuresti e infernala. Abia duminca, cand tramvaiele sunt razlete si oamenii putini pe strazi observi cat de liniste e, si ce bine e pentru odihna trupului !

 Timp de lectura caci lucurul de mana nu e bun de facut duminica, la noi.
Duminica e ziua Domnului,zi de odihna !
Ce bine le-a randuit Domnul !

 De maine se trezeste orasul si reincepe infernul galagiilor !
Dar azi e bine, e foarte bine, slava Lui Dumnezeu pentru toate !

 Sa aveti o Duminica Binecuvantata !

Ana

2 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris, Ana! Multă căldură sufletească reiese din tot ce ai împărtăşit cu noi! Să ai o săptămână binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin!
    Ma bucur ca ti-a placut!
    Să ai o săptămână binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...