Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 9 august 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!


 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- Ma pierre d'alun :D piatra mea de alaun,pe care,de fapt, o folosesc de la inceputul saptamanii,si de care sunt foarte multumita caci e extrem de eficienta,e 100 % naturala, si am scapat de calvarul deodorantelor pe care le foloseam pana acum. Demult zic sa incerc piatra de alun dar greu m-am urnit! :D



2- fructele in general si strugurii in particular :))


3- acest blog , pe care mi l-a recomandat o prietena draga inimiii mele! :) Multumesc, draga mea!
Are niste lucruri asa frumoase... 1 , 2 , 3

 4- povestea de aici,si pozele,si blogul in totalitatea pe care il urmaresc cam de jumatate de an...

 5- acesta cu tot cu e-reader... de cand imi doresc si eu unul!!!

 Sambata cu multa dragoste!

 Ana

11 comentarii:

  1. Si eu tot spun ca am sa incerc piatra de alaun dar am de vreun an un deodorant stick foarte eficient, ma tine cam 6 luni-35 lei si de asta tot aman. Si eu i-am facut o husa crosetaata e-readerului tatalui meu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. aha, si cum ii zice deo stick-ului? eu foloseam cel mai adesea tot un stick , Dove... dar alaunul asta e asa de eficicent ca nici dupa o repriza de Kaufland si una de aspirat nu am nici un fel de probleme > Nici nu imi vine sa cred!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am testat-o la conditii grele si e eficienta. Eu la alt deo nu ma intorc.:)

      Ștergere
  3. Şi eu vreau să-mi iau piatra de alaun şi postarea ta îmi întăreşte decizia. Ai luat de pe net sau ai găsit în farmacii?
    Mă bucur că ţi-au plăcut ideile de croşetat de pe acel site.
    Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am luat și eu acum trei veri același tip de piatră. Mai am jumătate din ea. Nu mi se pare fantastică, dar e bună și o folosesc pentru că știu că e mult mai sănătoasă decât altele...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dositeea draga mea, te imbratisez si eu cu drag! Am trimis mail :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ancuta draga, il stiuam si eu,dar la mine ,culmea.nu a avut efectul scontat.asa ca l-am abandonat:)
    Imbratisari!
    Nu mai pui 5 lucruri la tine pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia draga mea, eu am dat 20 de lei,dar ca si tine sunt foarte multumita, nu ma mai intorc nici eu la alte deo... CRed ca tu m-ai facut sa ma hotarasc, ca demult cochetam cu ideea dar nu stiu ce mai asteptam. TE sarut si pe tine si micii tai puisori,ce mi-au placut micul fermier si dragutii mai maricei,numai buni de pupacit! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria Irina,ma bucur enorm ca te alaturi noua, bine ai venit,te imbratisez
    acusi intru sa vad care sunt cele 5 ale tale de sapt asta!
    Poate depinde de la un om la altul, cu piatra asta :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte bine ca nu ai eliminat! Mi-au placut toate,multumesc frumos , Ancuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...