Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 23 august 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Imi e foarte greu sa postez, pentru ca sunt bolnava ,acum imi e un pic mai bine, insa de o saptamana nu m-am dat jos din pat decat ca sa imi iau medicamentele :D
 De aceea nici nu am mai intrat decat f putin pe aici sau pe blogurile mele favorite!




 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- acest blog, despre care cred ca am mai scris si postarea aceasta in mod special;

2- prajitura cu prune - "prajitura puturosului" cum ii zice mama :)




3- cateva dintre penarele mele :D Am mai multe dar acestea imi plac in acest moment- evident ca-s pline cu pixuri si stilouri; nu imi plac deloc colegele care cer mereu un pix sau un stilou fie mie,fie elevilor, ca sa-si scrie condica; mie mi-a zis mama de cand am intrat in campul muncii: " sa nu te prind ca n-ai pix sau stilou in geanta/penar,ca doar nu lucrezi la spatii verzi!" Astea cred ca la spatii verzi lucreaza, unele dintre colegele mele :)) ca n-au!




4- bolul cu crosete si atele mele, precum si o mica mandala, cam dupa ureche lucrata, caci v-am zis ca mi-e rau de tot ...



5-Aceasta frumusete!

Sambata cu multa dragoste!

 Si Duminica!

 Pomeniti-ma si pe mine la rugaciune,cred ca nici la Liturghie nu pot sa ajung maine!

 Ana


PS.
BONUS

Un cantec; cred ca nu mor nici acum; pana azi nu suportam nici stirile ,nimic nu puteam sa aud fara sa ma doara,azi am ascultat melodia asta si am rezistat pana la sfarsit! ...ce poveste... doar daca esti TU in ea! :))

7 comentarii:

  1. Eu clarca nu lucrez la spatii verzi. :) mereu port un penar intreg dupa mine, fie ca e scoala sau vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da, Loredana! :)) Cum sa lucrezi tu la spatii verzi? Nici nu ma gandeam ca e altfel decat cu penar dupa tine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am primit, Anca, pentru ca de o saptamana zac in pat, mi l-a luat vara-mea dar nu e din care voiam eu vazusem unul la Daco care imi place, dar ea nu a stiut decat ca mie imi plac pana la nebunie pixurile,stilourile,penarele, crosetele,atele :)) si cate si mai cate, a venit sa imi aduca reteta si mi-a adus si altele,printre care si penarul dar imi place si el mult,dar ca aveam model din asta cu mere rosii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te faci sanatoasa:*, lasa ca unul in plus nu strica niciodata:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Amin!
    PAi da,mai ales la din astia maniaci ca mine,cred ca am peste 15 penare si tot nu mastampar sa nu mai vreau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa te faci bine repede, draga mea! Am avut emotii cand am deschis articolul tau. Imi place mult colectia ta de ate si penare. Foarte frumoase toate!
    Sa ai o saptamana mai buna decat cea care a trecut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Amin!
    Si tu,scumpa, te pup , multumesc pt ca imi esti aproape mereu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...