Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 2 august 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!


 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- guma copilariei mele :))


Saptamana care a trecut am fost in activitate si,in drum spre scoala, am gasit intr-un magazin la parterul unui bloc aceasta guma, si culmea, pare ca si are gustul de atunci :)

 2- copacii cu rod , tot in drumul spre scoala :)


3- salata cu halloumi si rucola, reteta pe care am descoperit-o la Anca, si cum aveam chiar toate ingredientele in casa...... e un deliciu, si gustoasa si satioasa; se repeta,caci mai am ingredientele pentru o tura :D




4- aceste bijuterii crosetate... oare le voi dibui cum se croseteaza?

 5- cartea pe care o citesc, am cumparat-o de ceva vreme,insa doar acum i-a venit randul sa o citesc, e adorabila, simt asa un impuls sa ma apuc de aruncat lucruu inutile din casa, nu mai merita pastrat balastul :)

Ma bate gandul sa imi comand si Arta esentei ,daca e la fel de buna nu vreau sa o ratez .

Sambata cu multa dragoste!

Si duminica, tot cu multa dragoste,caci am avut atata treaba, incat nu am reusit pana la ora aceasta sa stau la birou sa fac articolul :)

Ana

6 comentarii:

  1. Imi plăcea tare mult guma Turbo când eram mica! De fapt, cred ca e o amintire plăcută pentru mulți dintre noi! Eu am odorizantul auto cu miros asemănător ei.
    Si eu trec printr-o perioadă în care am selectat serios lucrurile pe care le aveam. Ne-am mutat acum cateva luni și, obligatoriu, am triat ceea ce urma să aducem în noul loc. Nu imi plac locurile umplute de lucruri.! Nu imi plac nici cele reci, seci. Imi plac cele calde, prietenoase, dar care au doar cele necesare...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ai gasit guma turbo:)), Arta esentei am inceput-o de ceva vreme,dar intra altele la rand. Din punctul meu de vedere e trasa de par, aveam asteptari mari pentru ca prima mi-a placut mult :). Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stiam ca mai este guma Turbo. Mi-am amintit si eu de copilarie. Super reteta de la Anca.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce aveam impresia ca esti o copila,deci zici ca si pentru tine turbo e guma copilariei!
    Oricum ,imi faci impresia ca esti tot un copil!
    Nici mie nu imi plac casele cu multe lucruri inghesuite,din pacate la mine nu e totulasa de liber cum mi-as dori,am eu niste planuri dar stii cum e ,rade Domnul cand ne facem planuri,sa vedem ce o vrea si El pentru mine,ca sa fie totul bine!

    Hmm,si conduci masina! Esti o curajoasa! Bravo tie! Te felicit!

    Duminica placuta! Multumesc pt vizita si comentarii,esti binevenita oricand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daa, am gasit eu si inghetata Polar,dar nu se compara cu cea de cand eram copil,insa guma da,are acelasi gust!! :)

    Aha, deci arta esentei nu-i la fel caprima, hmm,ce rau imi pare, eram nerabdatoare sa o am!
    Nu stiu ce voi face,multumesc mult pentru raspuns!
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreiuta draga,pai ce ,mami,tu esti copil pe langa mine, mai era si cand ai crescut mataluta?
    Pupici si
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...