Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 5 iulie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

;

 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!


 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:


1- caise- as manca la mic dejun,pranz si cina :D



2- revistele mele noi: Lucru de mana - iulie-septembrie si GF numar dublu - iulie-august :




3- acest blog ... iar rubrica aceea "My week in photos" e un alt fel de 5 lucruri care imi plac sambata :)

 4- mandala aceasta -as face si eu altele chiar cu aceste culori dar mai am de lucru la ceea ce am inceput mai demult iar cu evaluarea si bac-ul au cam stagnat;

 5- daaaaa


Sambata cu multa dragoste!

Ana

5 comentarii:

  1. Si mie-mi plac mult zarzarele si caisele dar n-am gasit romanesti, tot ce am cumparat erau ca buretele. Florile crosetate-mi plac mult, mai ca as face si eu mai multe sa fac o perseluta din flori crosetate...timp sa am:)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/07/5-lucruri-care-mi-plac-saptamana-asta.html

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm.astea,desi arata rau sunt gustoase, habar nu am daca-s romanesti,probabil ca nu :)
    Abia astept sa ai timp de perdeluta,imi place tot ce iese din mainile tale :)
    acum merg sa vad 5 ale tale !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase toate lucrurile croşetate. Eu prefer nectarinele pentru că nu suport puful acela de pe caise. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi plac nectarinele doar ca acum sunt asa de tari ... pupici, acum merg sa vad la tine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...