Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 19 iulie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!


 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- niste carti noi,care asteapta sa le citesc ( despre Arta simplitatii am aflat citind o postare de-a Ancai si de-abia astept sa o citesc - am primit coletul cu carti ieri,asta seara incep lectura :) )


( cea cu Paraclisul explicat si cea cu Sf. Arsenie Boca sunt de la biserica )

 2- noile ate si croseta :D cand oare ma voi apuca de lucru,nu stiu,caci tare ocupata am fost zilele astea...



3- pepenii verzi,de un an ii astept,nu i-am mai pozat,caci ii stie lumea,dar nu trece zi fara pepene :D

 4- din nou acest blog , uimitor  ce minunatii ies din mainile ei;

 5- si iar un blog, azi aceste mandala, ca doar nu s-o spune "mandale" sau da?:))

Sambata cu multa dragoste!

 Ana

10 comentarii:

  1. De unde ai cumparat ata si crosetul? Imi plac mult. Ce carti faineee:*. Nici la noi nu lipseste pepenele, e minunat! Ce-mi plac toate blogurile de crosetat pe care ni le preziti, am descoperit atatea chestii faine, timp de-as avea sa le pun in practica si stiinta:D ca multe-mi depasesc talentul si cunostintele in ale crosetatului.
    Duminica binecuvantata. Revin cu postarea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, ce fire de calitate si ce culori dulci! sa ne arati ce iese frumos din ele. Vai, si eu trebuie sa iau Arta simplitatii neaparat, imi tot propun dar sa vad cum ii fac loc in buget. :) Duminica frumoasa pe maine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ancuta draga.le-am cumparat de la o mercerie din Bucur Obor, din magazin sunt vreo 4 acolo, as fi vrut mai multe dar si asa doar le cumpar deocamdata ca am fost asa de ocupata cu altele ca nu am lucrat nici un rand si nu mai pot de nerabdare sa incep!
    Iti doresc din suflet sa gasesti timp sa lucrezi,faci numai lucruri minunate, esti un model pt mine, din mai multe puncte de vedere!
    Duminica binecuvantata si tie! Daca ajungi la Manastire maine, pune-ma si pe mine in gandul tau bun, am nevoie! Ma bucur ca iti plac blogurile :)

    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin!

    Claudia draga, sunt frumoase si de calitate asa e, o bijuterie, si eu abia astept sa ma apuc de lucru,sper ca de luni, cu ajutorul Domnului!
    Carteaam comandat-o pe elefant.ro, e cu reducere, ea e vreo 39 de lei si eu am luat-o cu 26 de lei,si la Sf Efrem e reducere, in alte librarii e 20 de lei,si la elefant e cu 18 lei + costul de transport ( nu stiu cat e pana la Iasi) dar la bucuresti e 6,9 lei transportul.
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai lucruri frumoase! Imi place asa mult nuanta de mov! Duminica frumoasa!
    Aici e linkul meu: http://dositeea.blogspot.ro/2014/07/5-lucruri-care-imi-plac-sambata_19.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc,scumpa mea draga! Acum merg sa citesc la tine!
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce sâmbătă frumoasă!
    Spor la croşetat, tihnă la citit...e vacanţă doar, nu-i aşa? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. asa este, draga! Multam fain! Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana, la elefant transportul e acelasi indiferent de localitate. Sa incerci si pe libris, au transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Eu sunt fan Libris.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. aaaaa, ce bine, nu stiam. Multam pentru pont,o sa ma uit si pe libris de acum incolo :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...