Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 12 iulie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!


 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- acest blog si aceste liste :D inca nu am terminat de rasfoit tot blogul, "muncesc" la asta;

 2- frumusetea asta

3- acesta :)

4- inca un blog

 5- si inca unul... v-am mai facut cunostinta cu el, oare?


Sambata cu multa dragoste!

Ana

4 comentarii:

  1. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/07/5-lucruri.html

    Toate imi plac, am descoperit si eu un blog incredibil cu un poncho care-i cea mai frumoasa piesa crosetata pe care-am vazut-o vreodata http://dada4you.blogspot.ro/2014/07/crochet-poncho.html
    Week-end binecuvantat:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai lucruri frumoase găsesc la tine. Este superb şalul orange. :)
    Postarea mea este aceasta:
    http://dositeea.blogspot.ro/2014/07/5-lucruri-care-imi-plac-sambata_12.html

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc asemenea,Ancuta draga!
    Il stiuuuuu si mie imi place mult si blogul si poncho-ul, e intr-adevar cea mai frumoasa piesa crosetata!
    Duminica placuta si pupici Ilincai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos,scumpa mea draga Andreea! :) si eu zic la fel la tine, multa frumusete si delicatete la tine,imediat merg sa vad postarea de azi. Duminica placuta si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...