Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 7 iunie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:
1- Bineinteles cafeaua mea de dimineata- tarzie, in compania mamei ! :XXX

2- Simona... e sau va fi victoria ei,dar si a noastra!
Imi doresc enorm sa castige si ma enerveaza rusoaica  in ce hal poate sa tipe... oribil!
 Cred ca voi urmari meciul cu sonorul mut din cauza rusoaicei cu urletele ei !

 - Allez, Halep!

 3- Traditiile nostre romanesti: Astazi sunt Mosii de vara, iar mama a impartit cani cu apa si fructe si boluri cu orez dulce cu lapte si vanilie!


4- "Prajitura copilariei" pe care a facut-o  astazi mama... in varianta originala se face cu gem,dar aceasta este cu mere,un deliciu :)

5- Mandala... si acestea...

 Sambata cu multa dragoste!

Ana


HAI, SIMONAAAAAAAAAAAAAA!

11 comentarii:

  1. O sambata frumoasa iti doresc! Si noi urmarim cu emotie meciul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si a mea o tot prajitura copilariei! Mama o face cu gem.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana nu stiu unde gasesti chestiutele astea faine de crosetat ca imi pare rau ca e sarbatoare si nu ma pot apuca de treaba;) Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc,scumpa mea Loredana si voua asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ancuta draga, urmaresc zeci de bloguri de crosetat si pe blogger si pe printerest :) toata ziua sunt cu ochii in ele,dar asa cum zici si tu e saarbatoare,si apoi la scoala am 2 saptamani super aglomerate,dar apoi mai am o sapt. de activitate si apoi cocediu :))

    Duminica binecuvantata si Praznic Luminat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia draga,si a noastra tot cu gem trebuia sa fie,dar nu mai avem decat un gem spalacit de caise sinu cred ca ar fi iesit ceva de capul ei. Merg sa o vad pe a ta, imediat!
    Duminica binecuvantata si Praznic Luminat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Ana, sper ca de sambata viitoare sa ne alaturam si noi. Imi place mult ideea. Te urmarim si pe printerest, ai adunat acolo niste imagini minunate.
    Te pupam,

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, va astept cu mare drag! Pupicei si stiu ca ma urmaresti acolo, mi-e tare drag de treaba asta, nu stiu daca mai e vreo romancuta de-a mea la urmaritori. Pup Raducu' frumosul si scumpicul :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi place mult suportul pentru cană! Ai un proiect minunat! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. multam fain,scumpa! te astept si pe tine cu mare drag,daca vrei si tu,evident :)pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...