Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 21 iunie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:


1- Noua mea bratara- metaniera de la "biserica mea"



2- vaza cea noua ( din cristal)



3- cosuletul acesta

4- salul cu alb si roz :D

5- si acest blog, pe care il ador :XXX


Sambata cu multa dragoste!

Ana

8 comentarii:

  1. Toate-mi plac:bratara, vaza, salul (parca mi-ar trebui si mie unul:)), la cosulete chiar ma uitam intr-o zi (ete o taraba cu chestii din rachita intr-o zona pe unde trec des) - ma gandeam sa-mi pun ghemele in ele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu port metaniera. A mea e neagra. Nu o dau jos niciodata, nici chiar atunci cind fac baie. Stau acum si ma gindesc daca o fi pacat sau nu.

    Mai am si vreo cinci ceasuri primite, dar nu pot sa le port. Nici cu bratarile nu ma impac. Metaniera e singura pe care pot sa o port si singura care "se asorteaza" cu orice ma imbrac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca draga, si eu tot ls gheme ma gsndesc cand declar ca mi-ar trebui si mie unul :) cat despre sal...... as vrea dar la cat de incet lucrez eu... si mai intai trebuie sa termin ceea ce am inceput!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Amedeya draga,bine ai venit!
    Si eu am ceasuri si nu le port,cat despre metaniera gandesc exact ca si tine,dar nu stiam asta cu pacatul,o sa il intreb pe duhovnic sa vedem ce zice :)
    Weekend placut! si multumesc pt vizita si cuvintele tale frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Niko,imi place articolul tau,ma bucur mult ca participi!!! pupici lui Raducu :XXX

    RăspundețiȘtergere
  8. scumpo,imi pare asa de bine ca ai venit!!!!! Nu ai idee!
    Bine ai venit, si abia astept sa merg la tine sa citesc! Pupici si saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...