Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 27 iunie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:


1- pe primul loc ramane cafeaua -fara lapte,de data aceasta,doar mai mare si mai tare caci imediat plec la scoala...sunt de "permanenta" la telefon ...bleah...

 2- cartea pe care o citesc acum:



3- inca...ciresele ( tot zilnice :D )



4- aceasta husa pt scaune ,  as face si eu pt cele din bucataria mea,doar ca ale mele scaune sunt patrate;

 5- pernuta si restul inimioarelor...

Sambata cu multa dragoste!

 Ana

4 comentarii:

  1. asa este,Claudia! E un Sfant drag si mie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, ma omori cu blogurile astea... au niste lucrari fabuloase.

    Aproape la inchidere am sosit si noi :))

    http://nikovirtualhome.blogspot.ro/2014/06/5-things-i-love-saturday-3.html

    RăspundețiȘtergere
  3. pupici si de la mine,scumpa mea!
    O saptamana mai linistita sa ai ,atunci!
    Nu era nimic nici daca puneai maine,si eu am zile aglomerate,intai a fost evaluarea nationala,azi am fost de permanenta la telefon pe scoala si de luni sunt la Bac.... uffff, si apoi,in sfarsit ,in concediu!

    RăspundețiȘtergere
  4. esti oricand binevenita Niko ,draga mea,mai ales ca il aduci si pe Radu cel frumos si cuminte,dragul de el :XXX pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...