Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 11 mai 2014

{ Mari daruri- mari bucurii! }

Parintii unor prieteni- sot si sotie- au fost saptamana trecuta in Pelerinaj la Ierusalim ( La locurile Sfinte, de fapt,nu doar la Ierusalim ) ; s-au intors vineri, iar ieri mi-au telefonat invitandu-ma sa ii vizitez.
 Inainte de a pleca imi cerusera ajutorul in legatura cu plecarea, de la cumpararea biletelor si pana la bagajele pe care sa le ia cu ei, aceasta pentru ca suntem foarte apropiati,desi au varsta mamei mele).
Eram asa de curioasa sa imi spuna cum au simtit totul,caci eram sigura ca vor avea cel putin aceeasi mare bucurie ca a mea, mergand ACOLO ...
Am avut dreptate,s-au intors transfigurati,si am povestit si ne-am amintit pana seara tarziu; locuim in blocuri alaturate,asa ca intoarcerea mea acasa nu a fost o problema.
Cat de mult mi-a placut sa imi amintesc si,la fel ca si mine,doamna N. abia asteapta sa revina...deja se gandeste ca in mai 2015 sa fie din nou in Israel.ar vrea sa o insotesc ,de data aceasta eu  ( iar eu as pleca doar daca voi avea bani sa o iau cu mine si pe mama!
Vom vedea, cum va fi voia Domnului,dar de dorit imi doresc ENORM!

Cateva daruri de acolo pe care mi le-au adus mie, poate vi se par mici,dar pentru mine sunt IMENSE!




Un magnet pt frigider cu Biserica Natiunilor...




smirna... :XXX




cateva lumanari  (9) din pachetelul cu 33 de lumanari aprinse la Sfantul Mormant!

Mi-au umplut sufletul de bucurie!
Iar smirna miroase dumnezeieste, am sufletul plin de mirosul ei divin!!!
Iconita cu Sf Spiridon nu e de acolo,dar tot o ador! :)

Duminica placuta,tuturor!

Ana

3 comentarii:

  1. Eu nu-mi mai amintesc aproape nimic, parca a fost un fum sau un vis, ar trebui sa mai merg de vreo 10 ori si tot nu ar fi suficient... Sa-ti ajute Domnul sa mergi cu mamica ta:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin!
    Sa iti ajute Domnul de 10 ori sa mai mergi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama mea va merge in Tara Sfanta in septembrie. Sper sa vina cu impresii deosebite! Poate voi avea si eu ocazia sa merg sa vizitez locurile sfinte. Toti vin de acolo incarcati cu liniste si implinire.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...