Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 5 mai 2014

{ Din nou samosas! }

Am pregatit din nou pateurile indiene cu legume, sambata trecuta; de data aceasta le-am pus si mazare, si am facut niste fotografii un pic mai ingrijite,zic eu..

.
De data aceasta nu am mai pregatit eu aluatul,am cumparat doua foi de aluat gata pregatit,sunt un pic mai usoare asa, si ma intreb daca nu ar putea fi facute la cuptor,decat prajite in baia de ulei;  cred ca ar fi si mai light :D
Oricum sunt foarte bune, doar ca prajite... hmm,noi nu prea mai toleram , nu e prea sanatos, prajitul!

 Zi usoara si cu un pic de soare sa aveti!

 Ana

2 comentarii:

  1. Ieri am mancat mancare indiana, si am vazut pachetele dintr-acestea, dar prea tarziu, deja comandasem. Par foarte bune, intai voi comanda ca sa stiu cum trebuie sa-mi iasa si apoi poate fac si eu ca arata tare bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa iti placa! Si sunt sigura ca iti vor iesi perfect!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...