Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 26 mai 2014

{ Bookfest 2014 }

De maine si pana duminica,1 iunie, are loc la Romexpo Bookfest 2014 Salonul international de carte.
Imi doresc enorm sa ajung,anul acesta, insa nu ma mai hazardez sa spun ca "ajung cu orice pret" caci si week-end-ul trecut am vrut sa merg la Namaste la Muzeul Satului si am fost asa de obosita si mi-a fost asa de rau incat nu numai ca nu am mers nicaieri,dar nici nu am facut nici o treaba prin casa, lasand totul in grija mamei,care a trebaluit asa cu durerea de picior :(

Oricum,va astept cu impresii daca reusiti sa mergeti!
Eu nu as rata,dar sa vedem cum ma simt...
 Aici gasiti programul !
Sa va mearga bine!
 Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...