Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 23 mai 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la   " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

 1) nelipsita cafea de dimineata, cu muuult lapte,de data aceasta mult mai devreme bauta, din cauza unui program administrativ cam incarcat, dupa o saptamana teribil de obositoare, dar: c'est la vie... toujours "parsiva" :D ;

 2) aceste flori superbe;

 3) trandafirul rosu de curte primit duminica trecuta si care si astazi arata foarte bine!
4) salul acesta .chiar cu aceste culori :D

 5) blogul pe care mai nou pierd ore...

 Sambata cu multa dragoste!

 Ana

6 comentarii:

  1. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/05/5-lucruri-care-mi-plac-sambata.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Anca! merg imediat,sunt curioasa rau sa vad ce ai scris :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare frumoasa initiativa aceasta. Ma bucur ca am descoperit blogul tau, de acum te voi urmari cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca, bine ai venit! Ma bucur mult ca iti place si te astept cu mare drag!
    Daca vrei,esti invitata mea sa participi,eu m-as bucura, desigur! Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://daruridezicuzi.blogspot.ro/2014/05/5-lucruri-care-imi-plac-sambata.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pt participare,Claudia! Bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...