Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 17 mai 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Initiez o rubrica noua, pentru ziua de sambata, numita   " 5 Things I love Saturday " pe care as vrea sa o onorez cu mai  mult simt de raspundere decat pe cea cu floroile de vineri si la care invit pe oricine isi doreste sa participe!

Din lipsa de timp si prea multa oboseala,deocamdata lansez rubrica fara link de alipit si fara logo, urmand ca sa ma ocup zilele acestea de ele.
Invitatia este facuta,asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii,deocamdata!

So, iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1) cafeaua de dimineata cu muuult,muuult lapte ( aproape ca beau cafea in lapte, vorba mamei), bauta nu chiar prea dimineata, in compania iubitei mele mame ;
2) pantalonii din lycra si cele doua bluze cumparate azi pentru banchetul claselor a 8-a;
3) soarele  superb care imi inunda ferestrele - in sfarsit, pare ca a venit vara- sa vedem cat tine :D




4) acest sal la care poate ca as schimba putin culorile si pe care mi-as dori sa mi-l lucrez,dar mai am alte cateva "chestiute" incepute carora trebuie sa le dau de capat;
5) cartea pe care o citesc astazi.
Fara pic de nostalgie pentru regimul comunist,cartea e usoara si se citeste super rapid, inca nu stiu daca o iubesc pe cartea asta,doar o citesc si ador sa citesc.

Sambata cu multa dragoste!

Ana

2 comentarii:

  1. Pare foarte interesant, cred ca ma voi alatura si eu...Si eu mi-as face un sal, dar unul coloracios dar mai am o paturica, o fata de perna si un fular - toate incepute si lasate de izbeliste...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca draga,m-as bucura enorm sa mi te alaturi, te astept cu mare drag!

    Cat despre lucurile incepute,stiu cum este,eu uneori cad seara leguma si nici macar sa mai lucrez un rand nu sunt capabila,desi astept cu nerabdare sa termin tot ceea ce incep... dar asta e incet-incet le facem noi pe toate!
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...