Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 31 mai 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

 1- Cafeaua de la ora 12 (caci ,asa se intampla cand te intorci de la banchet la ora 5 dimineata, dormi pana la pranz :D )
2- Gandul la banchetul de ieri,la cat de frumosi si de decenti au fost elevii nostri: fetele niste printese,iar baietii cavaleri in costum si papion.


3- Tot de la banchet... flori,aranjarea meselor ...


4- vremea de afara... caci e racoare si ploua...chiar daca eu trebuie sa ies pentru ceva cumparaturi....

 5- Oh,daaaaa acesta e al 5-lea lucru pe ziua de azi! :)

 Sambata cu multa dragoste!

Ana

4 comentarii:

  1. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/05/5-lucruri-care-mi-plac-sambata_31.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cana si imi place ca spui ca fetele erau ca niste printese:) si eu am trecut ieri prin fata universitatii si domnisoarele aveau cursul festiv si toate erau ca niste vrabiute, minunate! Nu stiu cum este la un banchet din perspectiva unui dascal, cred ca iti sunt dragi toti si toate:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, cu fiecare generatie, te primenesti. Prin ei traim noi, si cea mai mare satisfactie e sa- i vezi ca stiu carte de la tine,si ca ies oameni drepti prin tine si cu ajutorul tau, e foarte importanta munca unui dascal ,daca esti constient de asta; din pacate generatiile mai tinere... unii din ei, s-au facut profesori pt ca nu au gasit alt servciu si nu din vocatie, iar asta incepe sa se vada :(
    Sa speram invremuri mai bune! Fetele erau asa de decent si de elegant imbracate chiar pareau printese !
    duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://daruridezicuzi.blogspot.ro/2014/05/5-lucruri-care-imi-plac-sambata_31.html

    Si mie imi place canuta ta!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...